anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Inpost paczkomat uszkodzenie towaru

Tomek_29wroc
#7 Wielbiciel#
  • Witam. W ostatnich 2 tygodniach, 3 kupujących zgłosiło mi  zniszczenie towaru. Wszystko wysłane przez inpost paczkomat smart. Za pierwszym razem, zwróciłam od razu wpłatę kupującemu i złożyłam reklamację w Inpost. Wczoraj i dzisiaj zgłosiły się kolejne 2 osoby. To razem już ponad 500 zł. Dodam, że wysyłam tak rzeczy już od 2 lat i nagle takie zniszczenia, bez żadnego uszkodzenia kartonu u 3 różnych kupujących?. Czy uda się uzyskać zwrot z inpostu? Czy jeśli nie, to jestem w plecy o te 500 zł, a kupującemu muszę zrobić zwrot od razu przed rozpatrzeniem reklamacji? Jakieś porady?
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Trudno doradzić, kupującemu należy się niezniszczony towar i tu wszystko jasne, reklamacja do InPostu musi być a z rozpatrzeniem pozytywnym jest loteria.😁

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@Tomek_29wroc 

Przepraszamy za zaistniałe sytuacje.


Jeśli doręczona przesyłka uległa uszkodzeniu, proszę o sporządzenie protokołu szkody oraz złożenie oficjalnej reklamacji. Sprawa będzie wówczas wyjaśniana w oficjalnym postępowaniu reklamacyjnym.
Protokół szkody można uzupełnić poprzez:
1) Bezpośrednio pod adresem: www.inpost.pl/protokol,
2) Korzystając z formularza kontaktowego: www.inpost.pl/formularz-kontaktowy
i wybierając temat kontaktu: „Protokół szkody”,
3) W zakładce „Kontakt” na stronie: www.inpost.pl/kontakt pod hasłem: „Protokół szkody”.

Do formularza można załączyć maksymalnie 7 zdjęć o rozmiarze do 10MB.
W przypadku chęci przesłania dodatkowych zdjęć należy skierować je na adres: protokol@inpost.pl (w tytule umieszczając numer przesyłki). Protokół należy sporządzić nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki.

Reklamację można złożyć przez formularz reklamacyjny:
https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni kalendarzowych, a odpowiedź jest wysyłana na adres e-mail wskazany przy jej składaniu.

oznacz moderatorów