Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@InPost Przekazano do doręczenia ( 5 rano) - przyjęta w oddziale inpost ( 6 rano następnego dnia) - wydano do doręczenia ( 6 rano )... i tak w kółko - długo tak można?
@pinsplash paczkomat? Normalnie tak można 😎 są pewnie miejsca gdzie jest taka "kolejka" paczek do paczkomatów, że może do lutego się wyrobią.
@pinsplash
Dzień dobry,
w celu weryfikacji losów paczki oraz ponaglenia oddziału prosimy kontakt
z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez dowolny z poniższych kanałów:
1) czat,
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt,
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.
Prosimy o przygotowanie numeru przesyłki (24 cyfry), której dotyczy zgłoszenie.
W imieniu firmy InPost przepraszam za utrudnienia.