Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu. Po 13 miesiacach od zakupu iPhona X zbiłem wyświetlacz. Sprzedawca zapewniał że iPhone jest oryginalny, nowy z 12m-c gwarancja. W trakcie naprawy po gwarancyjnej w serwisie Appla okazało się iż telefon nie zostanie naprawiony. Wyswietlacz, korpus i płyta główna jest chińską podróbką, a nie oryginalnałem. Sprzedawca nie odbiera telefonu, nie odpisuje na email, program ochrony kupujących się skończył. Jaka jest najlepsza droga do uzyska zwrotu pieniędzy? Bardzo dziękuję za pomoc.
pisz tu -https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166
załącz ekspertyzę serwisu .
Dziękuję za pomoc.
@m_zwierzynski W wyjątkowych sytuacjach czas na złożenie wniosku o rekompensatę może zostać wydłużony - wynika to z regulaminu. Jeśli chcesz starać się o POK, napisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b... Allegro jest wyczulone na podróbki, więc powinni Ci zwrócić koszty. Po złożeniu wniosku do POK sprzedawca jest o tym informowany i wie, czym to grozi, zwłaszcza przy handlu podróbkami, dlatego pewnie odda Ci pieniądze szybciej niż zadziała POK.