Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Wybrałem opcję reklamacji ale byłem dogadany ze sprzedającym po prostu na zwrot. Teraz nie mam opcji darmowej odsyłki. Czy można to cofnąć albo zmienić?
@Carbon9700 to nie ma znaczenia czy wybierzesz odstąpienie czy reklamację, darmowy zwrot jest jeden bez różnicy na powód, pewnie źle zaznaczyłeś - wysyłka własna ?
@Carbon9700 czy to coś nowego ? , klient oznacza reklamację to traci możliwość wygenerowania bezpłatnego zwrotu ?? Jeśli tak to działa obecnie to uważam , że to bardzo dobre posunięcie pod warunkiem ,że przemyślane i dopracowane .
@Carbon9700 A gdzie składałeś tą reklamacje tzn jak? A nie zaznaczyłeś jakieś przy zwrocie> towar niezgodny itd?
@Carbon9700 wskaż proszę numer zamówienia, o którym mówisz.
@Carbon9700 proszę napisz do nas przez formularz.
Dzięki ale sprzedający poinformował, że przyśle do mnie kuriera. Pozdrawiam.
Nie możliwe jeszcze kilka dni temu tak zwracałam i było w porządku. Klikasz jak na zwrot tylko wybierasz niezgodność z opisem tę niżej umieszczoną.