Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam taki problem iż samoczynnie w kieszeni na niezablokowanym telefonie dokonałem transakcji i chciał bym teraz anulować transakcję i otrzymać zwrot pieniędzy włącznie z wysyłką. Sprzedający jeszcze nie zmienił statusu ani nie wygenerował listu przewozowego. Jak to zrobić? Pozdrawiam @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@PanDenny wchodzisz
@PanDenny Anulować zakup przed wysyłką możesz na trzy sposoby;
Jeśli nie ma takiej opcji;
W takiej sytuacji sprzedający musi Ci oddać całą wpłatę, łącznie z kosztem wysyłki.
Nie przejmuj się też sprzedawcą, który tu na Ciebie nakrzyczał. On to robi często, krzyczy także na mnie, gdy pomagam kupującym 🙂