Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej. Po skontaktowaniu sie z sprzedajacym o zrezygnowaniu z zakupu (bardzo dlugi termin realizacji ). Sprzedajacy napisal mi ze mam u siebie anulowac ten zakup. Nie wiem jak.
Pozdrawiam
Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;
Jeśli nie ma takiej opcji;
mam status płatność zakończona. Po wejściu w kupione, szczegóły nie mam opcji Anuluj zakup, w tym miejscu mam DOPŁAĆ . Musze więc dokonać zwrotu towaru, którego nie otrzymałem ? Sprzedawca nie ze swojej winy nie mógł wysłac mi produktu, ponieważ nie otrzymał go od dostawcy. Wymieniliśmy korwspondencję i z zachowaniem wzajemnego szacunku, umowę rozwiązaliśmy, tylko nie mogę tego sformalizować. Musze więć zrobić jak napisałeś ? : Wejdź w Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.