Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Swego czasu pod zakupem który został opłacony ale ie wysłany była opcja "anuluj zakup". Teraz nie widzę takiej opcji. Jak anulować takie zamówienie które nie zostało jeszcze wysłane?
@moniq_90 jeśli nie ma takiej opcji to może znaczyć, że sprzedający zaczął przygotowywać Twoje zamówienie. Jeśli chcesz je anulować możesz skorzystać z opcji "Zwróć zakup", najlepiej dodatkowo poinformować o tym sprzedającego, możesz wysłać do niego wiadomość przez Centrum wiadomości.
Wszystko masz w zakładce "Moje zakupy" nie ma anuluj więc klikasz zwróć i działa podobnie.
@moniq_90 a może to zakup na Lokalnie ? gdzie nie ma anulowania itp.
Skąd wiesz że nie zostało wysłane ??? sprzedawca mógł nadać i zapomnieć zmienić status i dodać numeru paczki 🙂