anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak anulować zakup ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Mac20ek00
#13 Ambasador#

Kiedyś była taka opcja, teraz jej nie widzę.

Niby mam Smart i mógł bym zrobić darmowy zwrot jak paczka przyjdzie, ale opcja anulowania wydaje mi się prostsza zarówno dla mnie jak i sprzedawcy.

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19
LEW433
#21 Demiurg#

Anulujesz zakup tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupioneale do czasu kiedy sprzedajacy zmieni jej status-zmienił to zostaje Ci kliknąć w zwrot-zadziala podobnie.

oznacz moderatorów
Mac20ek00
#13 Ambasador#

Status jest "Zakup opłacony" i tyle.

Problem w tym, że nigdzie nie ma opcji Anuluj, która kiedyś była.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A daj link do oferty! Jeżeli zakup jest w tych co można zwrócić to z pewnością jest opcja albo anulowania albo zwrotu.https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/jak-anulowac-zakup-rKDAEXOx8iX

oznacz moderatorów
Monika__L
#16 Inspirator#

Zakup można anulować tylko w ofertach sprzedającego na koncie firmowym. Może tu nie jest firmowe.

 

oznacz moderatorów
Monika__L
#16 Inspirator#

Może nie ma takiej możiwości

W których kategoriach nie można anulować zakupu

Z możliwości anulowania zakupu wyłączone są również zamówienia z metodą dostawy "wysyłka e-mailem" – niezależnie od kategorii, w której towar został zakupiony.

oznacz moderatorów
Mac20ek00
#13 Ambasador#

W takim razie nadal nie wiem gdzie leży problem.

Zakupy są z oferty tego sprzedawcy https://allegro.pl/oferta/10x-miekka-scierka-reczniki-mikrofibra-komplet-13469191350

więc od firmy. Nie podchodzą też pod powyższe wykluczenia.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

I wchodząc w Moje zakupy>szczegóły nie masz anuluj albo zwróć zakup?

LEW433_0-1684086213095.png

 

oznacz moderatorów
Mac20ek00
#13 Ambasador#

Mam tylko te opcje, Anuluj tu nie ma ( kiedyś było konkretnie Anuluj ). Zwrot.png

oznacz moderatorów
Monika__L
#16 Inspirator#

A czy ta funkcjonalność nie byla opcja do wyboru przez sprzedającego? 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Pisałem wcześniej Ci nie masz anuluj bo sprzedajacy zmienił status, klikasz teraz w zwrot!

oznacz moderatorów
Client:44806276
#1 Nowicjusz#

a co w momencie jak nie dojdzie nigdy przedmiot zakupiony? przecież jak klikne zwrot to muszę coś odesłać, co mam odesłać jak nie mam towaru bo nie został nawet wysłany przez ponad tydzień?

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:44806276 Jeśli chcesz zrezygnować z zakupu, który nie został jeszcze wysłany, skontaktuj się w tej sprawie ze sprzedawcą, poinformuj go o tym, a w zakładce "moje zakupy" wybierz opcję zwrotu. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@Mac20ek00  prawdopodobnie sprzedający już przygotował i nadał przesyłke. Jeśłi przesyłka otrzymała juz numer albo zmieniła status na "w przygotowaniu" - wówczas już nie anulujesz zakupu.

Pozostaje tylko skorzystać z opcji zwrot

oznacz moderatorów
Mac20ek00
#13 Ambasador#

Już pisałem, że status się nie zmienił 😉

zwrot 2.png

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Klikaj w zwrot, rozumiesz?

oznacz moderatorów
Mac20ek00
#13 Ambasador#

Rozumiem, co nie zmienia faktu, że chciał bym ustalić dlaczego nie mam opcji Anuluj.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Dlatego że sprzedajacy zmienił status!

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@Mac20ek00  nie zmienił sie u Ciebie. Lecz mógł sie zmienić u sprzedającego. Statusy nie są pokazywane identycznie.

My np nie zmieniamy statusów do momentu nadania paczki. W momencie nadania numeru przesyłka u nas ma juz status "wyslane" natomiast u kupującego " w przygotowaniu" . Dopiero kiedy  system kurierski odnotuje że przekazaliśy paczke zmienia sie status u kupujacego na " nadana"

W Twoim przypadku prawdopodobnie sprzedający ręcznie lub automatycznie zmienił status u siebie na " w przygotowaniu" co zablokowało możliwośc anulowania zamówienia

Pozostaje opcja zwrot.

 

oznacz moderatorów
Mac20ek00
#13 Ambasador#

Teraz rozumiem.

Dzięki.

oznacz moderatorów