Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kiedyś była taka opcja, teraz jej nie widzę.
Niby mam Smart i mógł bym zrobić darmowy zwrot jak paczka przyjdzie, ale opcja anulowania wydaje mi się prostsza zarówno dla mnie jak i sprzedawcy.
Anulujesz zakup tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupioneale do czasu kiedy sprzedajacy zmieni jej status-zmienił to zostaje Ci kliknąć w zwrot-zadziala podobnie.
Status jest "Zakup opłacony" i tyle.
Problem w tym, że nigdzie nie ma opcji Anuluj, która kiedyś była.
A daj link do oferty! Jeżeli zakup jest w tych co można zwrócić to z pewnością jest opcja albo anulowania albo zwrotu.https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/jak-anulowac-zakup-rKDAEXOx8iX
Zakup można anulować tylko w ofertach sprzedającego na koncie firmowym. Może tu nie jest firmowe.
Z możliwości anulowania zakupu wyłączone są również zamówienia z metodą dostawy "wysyłka e-mailem" – niezależnie od kategorii, w której towar został zakupiony.
W takim razie nadal nie wiem gdzie leży problem.
Zakupy są z oferty tego sprzedawcy https://allegro.pl/oferta/10x-miekka-scierka-reczniki-mikrofibra-komplet-13469191350
więc od firmy. Nie podchodzą też pod powyższe wykluczenia.
I wchodząc w Moje zakupy>szczegóły nie masz anuluj albo zwróć zakup?
Mam tylko te opcje, Anuluj tu nie ma ( kiedyś było konkretnie Anuluj ).
A czy ta funkcjonalność nie byla opcja do wyboru przez sprzedającego?
Pisałem wcześniej Ci nie masz anuluj bo sprzedajacy zmienił status, klikasz teraz w zwrot!
a co w momencie jak nie dojdzie nigdy przedmiot zakupiony? przecież jak klikne zwrot to muszę coś odesłać, co mam odesłać jak nie mam towaru bo nie został nawet wysłany przez ponad tydzień?
@Client:44806276 Jeśli chcesz zrezygnować z zakupu, który nie został jeszcze wysłany, skontaktuj się w tej sprawie ze sprzedawcą, poinformuj go o tym, a w zakładce "moje zakupy" wybierz opcję zwrotu.
@Mac20ek00 prawdopodobnie sprzedający już przygotował i nadał przesyłke. Jeśłi przesyłka otrzymała juz numer albo zmieniła status na "w przygotowaniu" - wówczas już nie anulujesz zakupu.
Pozostaje tylko skorzystać z opcji zwrot
Już pisałem, że status się nie zmienił 😉
Klikaj w zwrot, rozumiesz?
Rozumiem, co nie zmienia faktu, że chciał bym ustalić dlaczego nie mam opcji Anuluj.
Dlatego że sprzedajacy zmienił status!
@Mac20ek00 nie zmienił sie u Ciebie. Lecz mógł sie zmienić u sprzedającego. Statusy nie są pokazywane identycznie.
My np nie zmieniamy statusów do momentu nadania paczki. W momencie nadania numeru przesyłka u nas ma juz status "wyslane" natomiast u kupującego " w przygotowaniu" . Dopiero kiedy system kurierski odnotuje że przekazaliśy paczke zmienia sie status u kupujacego na " nadana"
W Twoim przypadku prawdopodobnie sprzedający ręcznie lub automatycznie zmienił status u siebie na " w przygotowaniu" co zablokowało możliwośc anulowania zamówienia
Pozostaje opcja zwrot.
Teraz rozumiem.
Dzięki.