Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Z licytacji nie anulujesz .
@mdrogeria A niby czemu? Sam mam kilka takich przypadków w miesiącu ,że klienci wygrywają licytacje a potem anulują zamówienia.
@mwmonety skoro autor wątku pyta to zapewne nie ma takiej opcji , jeśli by była to by wątku nie było . 😁
@mdrogeria Jako klient nigdy niczego nie licytowałem aby potem anulować i nie wiem dokładnie jak to wygląda od strony klienta ale jako sprzedawca mam takie przypadki tylko pewnie na AL jest inaczej.
@mwmonety Jesteś przedsiębiorcą .
Licytowałam zestaw ubran za 56zll wynikło wydatki finansowe i nie dam rady zapłacić za paczkę i chciałbym anulować zamówienie jak mam to zrobić
napis cóś więcej , chcesz zrezygnować jako klient czy sprzedawca , licytacja była na allegro czy lokalnie , sprzedawca prywatny czy przedsiębiorca . To ważne inaczej nic się nie dowiesz i nie zakłądaj kolejnych wątków .
@Client:47262596 napisz do sprzedawcy ,że rezygnujesz i po ptokach .
@Client:47262596 Przeproś i napisz do sprzedawcy, że z powodu problemów finansowych nie opłacisz licytacji > najlepiej przez Centrum Wiadomości > umożliwisz mu wniosek o zwrot prowizji i szybsze ponowne wystawienie, Wg, mnie to jest najlepsza droga.
@Client:47262596 napis cóś więcej , chcesz zrezygnować jako klient czy sprzedawca
@Client:47262596 Cześć. 🙂 Widzę, że sprawa dotyczy zakupu na Allegro Lokalnie. Jeśli musisz zrezygnować z zakupu, to napisz do Sprzedającego i wyślij mu swoje odstąpienie od umowy.
@Client:47262596 Oczywiście że możesz anulować, zrezygnować z zakupu jak z każdego, a na AL masz 5dni na opłacenie i jak ich nie opłacisz to nie będzie zakupu, dobrze tak nie robić bo blokujesz towar sprzedającemu, ale jak musisz to nie płacisz i nie ma zakupu.
@Client:47262596 @LEW433 ale jak musisz to nie płacisz i nie ma zakupu > pewnie, że tak można, ale kultura nakazuje od razu napisać i wyjaśnic powód nie opłacenia > nie będe nazywał takiego "licytuję i nie płacę" zachowania.