Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Złożyłam zamówienie z opóźniona platnoscia chce anulować zamówienie ponieważ miało dotrzeć juz dawno , sprzedający nie odbiera telefonu. Dyskusję otworzyłam ale nie przyniosło to nic korzystnego bo nikt nie odpowiada. Chce anulować zakup i żeby nie widniało mi w PayPo do zapłaty za miesiąc.
@Olcia20121 oznacz dyskusje jako nierozwiązana bo po 30 dniach automatycznie oznaczy się na rozwiązana
Skorzystaj z tej zakładki Jak anulować zakup tam masz opisane co i jak
@Olcia20121 Jeśli otworzyłaś Dyskusję i zgłosiłaś tam rezygnację, to już jest anulowanie. Nie musisz wypełniać żadnych dodatkowych formularzy. W Dyskusji domagaj się zwrotu wpłaty, a jeśli sprzedawca nie reaguje, poproś w niej o pomoc pracownika Allegro. Sprzedawca po anulowaniu powinien zwrócić wpłatę niezwłoczne, wtedy Twoja spłata w PayPo przestanie być wymagana.