Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam taki problem ponieważ zamówiłem w piątek plecionkę paczka jeszcze nie przyszła ale ja zgłosiłem zwrot produktu ponieważ się rozmyślałem a nie było już możliwości anulowania zakupu i tak pomyślałem że jednak chce ten produkt ale ja już zgłosiłem zwrot ale nie wybrałem jak wysłać no bo przecierz paczki jeszcze nie mam i jak teraz to anulować ponieważ chcę żeby paczka jednak przyszła mam napisać do sprzedającego o zaistniałej sytuacji? czy da się to jakoś inaczej odkręcić
Najlepsze rozwiązanie jest takie zostawić ten zwrot i kupić ponownie, a to dlatego że towaru nie widziałeś a zwrot można zrobić tylko raz, tak więc na tym zakupie powtórnie nie zrobisz zwrotu.
Aha ale pieniądze mi zwrócą?
Czy jak wybrałem już opcje zwrot a nie dostałem jeszcze paczki to sprzedający normalnie zwróci mi pieniądze? Powiem jeszcze że nie dokończyłem całego formularza zwrotu tylko podałem numer konta i moje dane ale nie wybrałem jakim sposobem przesłać produkt no bo przecież go nie mam tyle wystarczy żeby zwrócił mi pieniądze? Czy muszę dokończyć to całe wybierając sposób przesyłki
Jeżeli zrobiłeś zwrot przed wysyłką to sprzedawca nie wyśle Ci towaru a zwrot zrobi przez AF i środki wrócą tam skąd wyszły.
Ok dzięki