Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niestety musiałem wystawić negatywny komentarz sprzedającemu, jest to zgodne z regulaminem. Towar był niezgodny z opisem. Po jakimś czasie mój komentarz został usunięty bez podania przyczyny. Ja żadnego punktu regulaminu nie złamalem. Nie wiem czy może coś wiecie, może to jakaś nowa tradycja na allegro?
Komentarz, który nie naruszał zasad nie powinien być usunięty, ale znam przypadki bezpodstawnego usunięcia - bezpodstawnego także w ocenie Allegro. Komentarz usunięty możesz wystawić ponownie, spróbuj. Pamiętaj tylko, aby był zgodny z rzeczywistym przebiegiem transakcji i nie zawierał słów wulgarnych, obraźliwych itp. Sprawdź w regulaminie zasady wystawiania ocen.
Tak też zrobiłem, tylko dziwi mnie fakt że administrator nie zna regulaminu. Dostałem tylko informacje na maila że mój komentarz został usunięty i tyle bez podania przyczyny. Zobaczę co bedzie już myślałem że to jakaś nowa tradycja.
może oceny mają swój numer czy coś, wtedy support w ten sposób szuka i koleś się pomylił 🙂
no może sie i pomylił, ale chyba wypada odpisać jak się pytam dlaczego." Przepraszam zaszła pomyłka" i wystarczy.
ale po ostatnich tematach widzisz, że jednak nie pomyłka 😮
Spotkało mnie takie same doświadczenie, otrzymałem zupełnie inny przedmiot niż zakupiłem, po wystawieniu negatywnego komentarza został on usunięty z podaniem ogólnikowo naruszenia zasady, ja żadnej zasady nie naruszyłem.
A zawsze byłem zdumiony jak to jest możliwe że wszyscy sprzedawcy mają blisko 100%pozytywnych komentarzy.
@WieslawJan
otrzymałem zupełnie inny przedmiot niż zakupiłem
Czy przed wystawieniem komentarza złożyłeś sprzedawcy reklamację na okoliczność niezgodności otrzymanego przedmiotu z ofertą, a jeżeli tak to: jak ów reklamacja została rozpatrzona przez sprzedawcę ?
Rzeczywiście złożyłem reklamacje, sprzedawca napisał abym odesłał przedmiot i załączył do niego opis, napisałem mu że nie mam czasu na prowadzenie takich korespondencji, na co on odpisał cytuję j.w. Dodam od siebie że zakupionym przedmiotem była żyłka do koszenia 3mm otrzymałem 2,4mm zupełnie innej firmy i koloru za 25zl, teraz zamiast żyłki mam kłopot pisania opisów odsyłania i czekania nie wiadomo jak długo na nie wiadomo jaki finał sprawy. Również sprzedawca załączy paragon na którym widnieje żyłka którą zakupiłem a nie ta która mi przysłał.
@WieslawJan
napisałem mu że nie mam czasu na prowadzenie takich korespondencji
W tej sytuacji można powiedzieć, że Allegro kasując Twój wpis być może uratowało Ci cztery litery.
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/straszenie-s%C4%85dem/m-p/384720/highligh...
Bardzo dziękuję za rzeczową wypowiedź.
Mogła nastąpić pomyłka przy pakowaniu ,jednak wystawianie negatywa nie powinno być pochopne . Wystarczyło sprawę dogadać ze sprzedawcą a negatyw to broń ostateczna ,gdy żadne środki nie działają .
To racja, chodziło mi raczej o podejście sprzedawcy do mnie, nawet jednego slowa przepraszam, wiele kupuję na allegro, praktycznie codziennie, i podobne sytuacje zadarzaly mi się już wielokrotnie, na ogół sprzedający przeprasza za pomyłkę i albo z własnej inicjatywy przysyła właściwy towar prosząc o odesłanie wcześniejszego lub proponuje częściowa rekompensatę pieniężną, bez szczególnego angażowania mojego czasu w proces reklamacji.
@WieslawJan Wnioskuję z Twojego wpisu, że odezwała się "urażona dumą" bo na ogół sprzedający przeprasza za pomyłkę i albo z własnej inicjatywy przysyła właściwy towar prosząc o odesłanie wcześniejszego lub proponuje częściowa rekompensatę pieniężną, bez szczególnego angażowania mojego czasu w proces reklamacji. A tu chciał wiedzieć co jest powodem reklamacji, więc trzeba go ukarać.
To wcale nie ambicja, teraz ja ponoszę przykre konsekwencje nie wiem czy niedbalstwa, czy roztargnienia czy jeszcze innego przymiotu, tyle wymaga dobre wychowanie, kultura osobista, niektóre osoby na forum chyba też takiej nie posiadają skoro to dla nich żaden problem też nie mają nic innego do robienia w niedzielne przedpołudnie, chyba że właśnie są w pracy.
@WieslawJan Nie bardzo wiem jakie konsenkwencje ? Sprzedający przyjął reklamację > sprzedawca napisał abym odesłał przedmiot i załączył do niego opis, > czyli chciał Ci zwrócić pieniądze za zakup i dowiedzieć się co było powodem reklamacji > napisałem mu że nie mam czasu na prowadzenie takich korespondencji > to Twoja odpowiedź nie była za bardzo uprzejma. Wg mnie to zaprezentowałeś postawę typowo roszczeniową > lub proponuje częściowa rekompensatę pieniężną > Brak słowa "przepraszam" nie jest żadnym powodem do wystawienia negatywa > Allegro słusznie usunęło negatyw. Tam wystarczyło napisać 10 słów > to i to nie zgadza się z opisem i było by po sprawie > a tutaj masz czas na skargi i żale ? > napisałeś na ten temat dużo, dużo więcej > to chyba zajęło trochę "cennego czasu"
I zanim zaczniesz wymagać od innych kultury osobistej i dobrego wychowania powinieneś sam się wykazać takimi przymiotami.
Jak dla mnie jest to dulszczyzna. Ludzie naprawdę nie macie większych problemów niż znęcanie się nad zapracowanym człowiekiem, bo - o Boże! - nie powiedział przepraszam!?