Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przyszło powiadomienie, że zamówienie może zostać dostarczone później, a ponieważ pilnie potrzebuję produktu, postanowiłem anulować zamówienie i zamówić w innym sklepie. w tej samej chwili, gdy anulowałem zamówienie, sprzedawca napisał, że wszystko będzie dobrze, a zamówienie zostanie dostarczone jutro, a aplikacja już wisi, że musisz zwrócić produkt. czy otrzymam paczkę i kod, aby ją otrzymać, czy nie warto już czekać na towar?
@Client:108412695 Rozumiem, że chodzi o zamówienie nr 82906110-5f3c-11ed-a3ce-f7e27b2d2689. Anulowałeś je, więc sprzedający nie powinien go realizować. Widzę, że wybrałeś płatność przy odbiorze, ale jak dotąd nie ma w naszym systemie informacji o nadaniu przesyłki. Sprawdź czy widzisz ją w aplikacji InPostu.
Jak anulowałeś to nie musisz odbierać, oczywiście jak nie wysłał.😁