Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:92323176 do 14 dni od momentu kiedy sprzedawca otrzyma numer listu przewozowego ze zwrotem paczki lub przesyłke ze zwrotem
Sprawdz kiedy dotarł zwrot i dodaj 14 dni to maksymalny dopuszczalny prawem termin
@Client:92323176 Sprzedawca zwraca bezzwłocznie, do 14 dni, może się wstrzymać do czasu otrzymania zwrotu, jeżeli zrobi zwrot otrzymasz maila od Allegro, jeżeli nie otrzymałeś, możesz otworzyć dyskusję: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@Client:92323176 Sprzedawca ma obowiązek zwrócić wpłatę niezwłocznie po otrzymaniu Twojej rezygnacji, czyli wysłania formularza zwrotu, najpóźniej w czasie 14 dni. Może się wstrzymać ze zwrotem do czasu otrzymania zwracanej rzeczy. Jeżeli sprzedawca się opóźnia, otwórz Dyskusję i poproś tam o pomoc Allegro - wtedy błyskawicznie odda.
Najlepiej po prostu napisać do sprzedawcy. Jeśli to darmowy allegrowy zwrot to sprzedawca bardzo często nie wie kto jest nadawcą paczki (jeśli wewnątrz przesyłki nie ma danych kupującego i/lub dokumentu zakupu) i komu ma zwrócić pieniądze.
@vonNogay Kupujący zgodnie z obowiązującymi zasadami na ALL nie musi umieszczać niczego wewnątrz, wypełnił formularz zwrotu w zakładce "moje zakupy" i to wystarcza. Ma obowiązek zwrócić bezzwłocznie, jeżeli coś nie pasuje proszę z pretensjami do Allegro.
@LEW433 Nie twierdzę, że musi. Ale nie zmienia to tego, że jeśli takich informacji wewnątrz przesyłki nie umieści to sprzedawca mający sporą sprzedaż i sporo zwrotów ma problem z identyfikacją nadawcy i nie wie komu ma zwrócić pieniądze.
@vonNogay Niestety Allegro nie uczy kupujących do wkładania wewnątrz informacji pisząc że nie musi nić robić tylko wypełnić w zakładce.
lew433 Jak mam zwrócić pieniądze jeżeli nie mogę zidentyfikować nadawcę? Parę takich zwrotów leży u nas od kilku miesięcy.😎
@milka1234567890 @aragil @vonNogay @LEW433 zauważyliśmy ten problem i dziękujemy, że o nim nas informujecie. Kolejne spotkanie z cyklu Spotkań z Ekspertem będzie dotyczyło zmian w procesie zwrotu. Szczegóły powinniście otrzymać dzisiaj w komunikacji mailowej, a pytania do Eksperta możecie zadawać tutaj.