Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
09 stycznia zakupiłem na Allegro NOWY telewizor i kurier przywiozł go 12 stycznia .
do tego momentu wszystko super - wysyłka - wiadomosci od sprzedawcy .
telewizor po podłaczeniu nie działa - nie uruchamia się.
dzwonie do sprzedawcy z pytaniem czy sprawdzaj co wysyłaja - odpowiedzieli ze nie , bo nie maja na to czasu , ufają producentowi ze towar jest 100% sprawny i jak ma byc TV to tak jest.
ciesze sie ze dostałem zepsuty telewizor a nie kawałek deski.
na ich stronie złożyłem wniosek o zwrot TV
firma zamówiła kuriera i odebrali w piatek 15stycznia.
w poniedziałek o godz 8.17 dostałem informacje sms ze przyjeli zwrócony odemnie telewizor.
mineło dwa dni i nic ! zadnej informacji
przez dwa dni nie mieli czasu aby podłaczyc TV do pradu i stwierdzic ze sie nie uruchamia.
no chyba ze im prad odcieli.
od momentu zakupu jest 11 dni , jestem bez telewizora i bez gotówki w kwocie 2259zł
to mój ostatni drozszy zakup na Allegro.
lepiej isc do sklepu , sprzedawca sprawdzi towar i wiem za co place.
poczekam jeszcze pare dni i trzeba bedzie zgłosic sprawe na policje.
@fues Na początek otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej zgłoś problem sprzedawcy i poproś tam o pomoc Allegro. Nie dzwoń, nie pisz SMS-ów, tylko Dyskusja. Sprawa szybko zostanie załatwiona.
ok , dziekuje
@fues sprzedający ma 14 dni kalendarzowych od chwili poinformowania, na rozpatrzenie reklamacji, poczekaj do tego czasu, jeżeli nie będzie z jego strony odzewu, otwórz dyskusję. 🙂
fajnie sie pisze - poczekaj 14 dni.
kupowałem NOWY TV za 2259zł i takiego oczekiwałem.
gdybym miał pieniadze to ide do sklepu i olewam takiego sprzedawce a teraz jestem bez pieniedzy i TV.
ostani mój zakup na allegro - lepiej isc do sklepu i chociaz sprawdza co sprzedaja
@fues To nie jest fajne, tak działa, sprzedawca powinien niezwłocznie, ale w 14 dniach. Otwórz dyskusję, to przyspieszy.
@fues Nie słuchaj bzdur, otwórz Dyskusję. Nie po to kupujesz nowy telewizor aby tylko czekać i czekać, bo sprzedawca ma na wszystko 14 dni.
Hm, ale gdy kupujący ma 14 dni na złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i kolejne 14 dni na odesłanie towaru, to już jest w porządku - wtedy sprzedawca może sobie czekać i czekać (ponad miesiąc). Jak to jest, że w twoim świecie terminy i przepisy obowiązują tylko w jedną stronę?
Wypisywaniem tzw. bzdur - które jak najszybciej mają spolaryzować kupującego i nastawić go przeciwko sprzedającemu, by następnie zamiast w miarę bezstresowego dla obu stron załatwienia sprawy sprawić, by przyjęła ona obrót jak najbardziej szkodzący sprzedającemu - zajmujesz się ty, w ramach źle pojętej sprawiedliwości (czyt. zemsty) wymierzanej (rękoma pytających na tym forum o poradę) wszystkim sprzedającym tylko za to, że raz jeden jakiś potraktował cię tak, a nie inaczej.
@fues Przyszło Ci do głowy, że nie jesteś jedynym klientem tego sprzedającego i możesz być któryś w kolejce? Dlaczego miałbyś być obsłużony poza nią? Wcale też bym się nie zdziwił, gdyby się okazało, że Twój tv został już odesłany do producenta i w przypadku stwierdzenia przez niego wady, po prostu dostaniesz nowy egzemplarz.
Gdy swego czasu reklamowałem myszkę (z tytułu gwarancji, a nie rękojmi😏), to po odebraniu jej przez kuriera wysłanego przez sklep na jego koszt, przez tydzień była cisza, po czym dostałem mejla z informacją, że reklamacja w ramach gwarancji została uznana, ale jako że tego modelu nie ma już w produkcji, to nie mogą odesłać mi nówki sztuki, więc proszą o nr konta do zwrotu pieniędzy. Nie piekliłem się po dwóch dniach (tak, zdaję sobie sprawę, że różnica w cenie pomiędzy myszką a tv jest ok. 10-krotna).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
to niech sprzedawca napisze w ogłoszeniu ze jest taka mozliwosc ze np. 1 na 10 telewizorów moze byc wadliwy lub uszkodzony.
zobaczymy ile wtedy sprzeda!!!
ale tu chodzi o co ?? o kase!
sprzedawca nie sprzeda to allegro nie zarobi
niestety zyje w czasach gdzie pieniadze stały sie najważniejsze...
trudno , bede czekał ale to moj ostatni zakup tego typu przez internet
@fues Nie słuchaj sprzedawców, bo to oni tu głownie piszą. Ja nim nie jestem. Zrób tak, jak radzi moderacja - otwórz Dyskusję i poproś o pomoc Allegro. Sprzedawca telewizora szybko załatwi sprawę.
@xyz96 w którymś momencie nie mówisz prawdy, bo można w twoich wpisach z kilku ostatnich dni znaleźć takie, w których twierdzisz, że jesteś sprzedawcą na Allegro. Zdecyduj się w końcu.
@fues niestety, tak już jest. Jako konsument masz wiele praw, które dla sprzedających nie są wygodne, ale większość z nas przestrzega ich. Reklamacja ma uregulowania prawne (zresztą też korzystne dla kupujących) i nie jest to żadne „widzimisię” sprzedawcy. 🙂
@fues Przecież zawsze może trafić się fabrycznie uszkodzony egzemplarz jakiegokolwiek towaru, tego nie przeskoczysz. Gdyby pracownicy zajmujący się wysyłką w danej firmie tak się pieścili z każdym towarem (tzn. rozpakowywali go, sprawdzali czy na pewno działa i ponownie pakowali), to raz że długo by nie popracowali w takiej firmie (bo z każdym dniem zaległości z wysyłkami byłyby coraz większe), a dwa miałbyś wtedy powód do założenia innego tematu na forum typu np. "minęło już dwa dni, a ja jeszcze nie dostałem przesyłki" albo "kupiłem nowy [tu_wstaw_co_chcesz] i pudełko było rozfoliowane".
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
nie musisz mi takich "bajek" wypisywac bo ja nie mam 20 czy 30 lat.
@fues Super riposta 😄
Ode mnie z dala, osoba ma zakaz odnoszenia się do moich wypowiedzi bezpośrednio i pośrednio. Nie życzę sobie dyskusji z osobą, która mnie od miesięcy poniża na AG!
@fues Nie musisz na Policję, otwórz dyskusję, sprzedawca zaraz się odezwie, po 24 godz. pomoże ci w dyskusji pracownik Allegro:https://allegro.pl/dyskusje/nowa
PZR 🙂
Sytuacja faktycznie mało przyjemna ale niestety takie sytuacje się zdarzają. Ja kupiłem w Listopadzie telewizor Samsung (jeden z wyższych modeli) w jednej z największych sieci w Polsce (w sklepie stacjonarnym). Przyjechałem do domu i też okazało się, że jest uszkodzony. Cała procedura reklamacyjna wraz z wizytą serwisu i naprawą TV trwała 10 dni roboczych. Tak to niestety działa. Sklepy mają swoje procedury i umowy z producentami, nie zawsze jest możliwość wymiany od ręki uszkodzonego sprzętu bez porozumienia z producentem.