Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Kupiłem laptop dell dnia 2 luty 2021.
W kwietniu 2021 zorientowałem się, że komputer nie ma gwarancji w Polsce lecz w Stanach Zjednoczonych.
W ofercie napisane było że gwarancja jest 1ynbd co w dell'u oznacza roczną gwarancję w określonym pakiecie.
Gwarancję można przenieść z USA do Polski, jednak od od kwietnia do dnia dzisiejszego sprzedawca tego nie zrobił. Zrzuca winę na działanie obsługi dell.
Dyskusja trwa już 240 dni, komputer nie ma gwarancji a na dodatek zacina się jeden przycisk. Portal dell nie przyjmuje zgłoszenia reklamacyjnego bo komputer nie ma gwarancji w Polsce,
Moje pytanie brzmi jakie narzędzia ma wsparcie obsługi allegro, dzięki którym można zakończyć tą dyskusję i rozwiązać mój problem? Z mojego punktu widzenia nie zostało zrobione nic. Proszenie upominanie i "głaskanie" sprzedawcy nie działa. W mojej ocenie kilkudniowa blokada konta by rozwiązała problem, jednak sprzedawca płaci spore prowizje i to chyba nie jest w interesie Allegro.
Proszę o postawienie się w mojej sytuacji i skuteczne wsparcie w rozwiązaniu problemu.
Oferta 10126357422
Pozdrawiam
@trempes Kupiłeś jako osoba prywatna? Jezeli tak to REKLAMUJ - masz na to 24 miesiące. Nie baw się w gwarancję.
Komputer kupiony na firmę, potrzebny do pracy dlatego jest dla mnie ważna solidna gwarancja. Serwis dell z częściami dojeżdża (zwykle w 24h) do mnie wymienia na miejscu wadliwy element i komputer znów działa.
@trempes Nie musisz korzystać z żadnych gwarancji. Za towar w ciągu 2 lat odpowiada sprzedawca na podstawie obowiązkowej RĘKOJMI, więc reklamacje z powodu wad składasz u niego. https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
Jeżeli jednak w opisie aukcji była mowa o gwarancji, a gwarancji nie ma, możesz żądać od sprzedawcy obniżenia ceny, a gdy odmówi zakończyć Dyskusję jako nierozwiązaną i złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b... pomimo że minęło 180 dni od zakupu.
Dziękuję za odpowiedź. Pomysł z zakończeniem sporu jest trafny. Nie wiedziałem, że po upływie 180dni można jeszcze złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących.
@trempes Można w wyjątkowych przypadkach - tak stanowi regulamin POK. Nie złożysz jednak wniosku przez standardowy formularz, tylko musisz pisać do Allegro w tej sprawie przez wyżej wskazaną ścieżkę kontaktu.
Jak zakończyć dyskusję jako nierozwiązaną? Wydaje mi się, że nie ma takiej opcji... Widzę tylko "zakończ dyskusję" a następnie trzeba zatwierdzić że problem jest rozwiązany
Potwierdź rozwiązanie problemu
Co się stanie: