anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak dokończyć płatność?

Mariusz-M300
#1 Nowicjusz#

Kliknąłem KUPUJĘ I PŁACĘ. Coś się zawiesiło i teraz nie mogę dokończyć płatności.  Mam w statusie: PŁATNOŚĆ W TOKU. MOŻE TO POTRWAĆ KILKA MINUT.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Mariusz-M300 Jeśli podejrzewasz, że płatność nie zaksięguje się prawidłowo, to anuluj ją w zakładce Kupione, a następnie ponów płatność. Jeśli środki zostały już pobrane, to wrócą one automatycznie na Twoje konto w ciągu 3 dni roboczych. 

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

Nawet do końca następnego dnia roboczego, ale jak pokaże Ci się możliwość anulowania albo ponów  możesz to zrobić, tamta wróci do Ciebie automatycznie.

oznacz moderatorów