Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pytanie w temacie
@JARLAND1 Wchodzisz w zakładkę "Moje zakupy" , szczegóły i masz wszystko , anulowanie a jak już nie jest dostępne to robisz zwrot, zadziała tak samo.
Sorry, ale nie jest rozwiązane.
Klientka chce anulować , ale nie może, bo nie ma takiej opcji, może dlatego że za pobraniem wybrała wysyłkę, towar nie został wysłany. Może jedynie zaznaczyć zwrot, ale towar realnie nie został wysłany, list przewozowy ze zwrotem nie zostanie wygenerowany, towar nie został opłacony, więc nie mogę zwrócić środków, bo nie ma za co.
Anulacji dokonałam sama jako sprzedający, ale zwrotu prowizji mi odmówili, bo musi tego dokonać klientka. Może moderator się wypowie !!!
@JARLAND1 Podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja.
0bb78f31-d046-11ec-9648-138fc47efd96
@JARLAND1 Widzę, że złożyłeś już reklamację na nieprzyznany zwrot prowizji, więc poczekaj proszę na odpowiedź od naszego pracownika.
Z pobraniami są same problemy. W tym przypadku sprzedawca jest traktowany przez serwis Allegro jako "potencjalny oszust". Ale to jeszcze mały problem. Gorzej jest , gdy kupujący nie odbierze przesyłki pobraniowej - 30 zł min. w plecy. Jak duża firma - są prawnicy i działają, koszta odzyskają. Mała firma - tylko liczy straty. Wsparcia ze strony Allegro - brak.