Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Moje pytanie brzmi : Jak dokonać zwrotu poprzez allegro jeżeli termin już minął ?
24 maja zakupiłem mysz komputerową od przedsiębiorcy. Ostatnio mysz zaczęła szwankować . Po rozmowie ze sprzedającym dowiedziałem się że nie prowadzą napraw gwarancyjnych ale mogę zwrócić mysz poprzez allegro i po sprawdzeniu podejmą decyzję czy reklamacja zostanie zatwierdzona. Biorąc pod uwagę że zakup był w maju a teraz mamy wrzesień , termin 14 dni na zwrot już minął .
Moje pytanie brzmi : Jak dokonać zwrotu poprzez allegro jeżeli termin 14-o dniowy już minął ?
Ciągle masz czas na złożenie reklamacji z tytułu rękojmi i to powinieneś uczynić.
Czyli : Wysyłam na swój koszt, na adres podany w "O sprzedającym" dołączam dokumenty potrzebne (paragon , protokół ) i czekam aż ktoś sprawdzi i stwierdzi uszkodzenie ?
Tak, sprzedający ma na to 14dnina rozpatrzenie. Możesz także zapytać sprzedającego czy odesłać towar ale reklamację składaj na; mailem i od razu. Może być tak że sprzedający nie będzie chciał zepsutego towaru, musisz się z nim porozumieć. Pierwsze składaj reklamację.
@LEW433 Co to znaczy "Tak, sprzedający ma na to 14dnina rozpatrzenie."? Pytam serio, bo to zdanie jest zupełnie niezrozumiałe.
Nie musisz zwracać, reklamuj z tytułu rękojmi, składasz u sprzedającego: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/
@Tomcio50 Sprzedawca wprowadza Cię w błąd. Nie musisz korzystać z żadnych gwarancji ani zwracać w czasie 14 dni. Tak zwraca się tylko wtedy, gdy robi się to bez podania przyczyny. Jeżeli towar ma wady, masz przy rzeczy nowej 2 lata rękojmi i wtedy składasz reklamację, domagając się naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub zwrotu wszystkich kosztów. Możesz w takiej sytuacji zwrócić towar poza Allegro, a sprzedawca ma obowiązek oddać Ci koszt odesłania przedmiotu, który poniesiesz.
Poza allegro - unikał bym tego zwrotu bo wszystkie czerwone lampki u obsługi serwisu się zapaliły.