Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zakupiłem grę i została ona przesłana na email. Jednakże dostałem wiadomość, że gry nie ma w bazie. Dokonałem zwrotu i musze teraz wysłać przesyłkę, ale ja nie mam żadnej przesyłki tylko jedynie wiadomość na mailu. Czy po wypełnieniu formularza moje pieniądze zostaną zwrócone?
@Filip162002 Przede wszystkim skontaktuj się w tej sprawie ze sprzedającym. W przypadku problemów możesz rozpocząć dyskusję.
Nie ma kontaktu ze sprzedającym. Pytałem go już kiedy dostanę grę ale nie otrzymałem odpowiedzi
dlatego zdecydowałem sie zwrócić grę
@Filip162002 To nie jest tak jak piszesz.
Jeżeli dostałeś grę w postaci cyfrowej, pocztą e mail to nie masz możliwości jej zwrotu bo ile razy byś ją nie zwracał to ona zawsze zostanie u ciebie na dysku.
Piszesz że gry nie ma w bazie. Wiec rozumiem że nie dostałeś gry, dostałeś tylko namiar, link żebyś mógł ją sobie pobrać. Skoro tej gry tam w bazie nie ma, to znaczy że przedmiotu nie otrzymałeś, nie masz więc czego zwracać.
Więc postępuj tak jak radzi Nat_not, domagaj się dostarczenia przedmiotu, albo skoro przedmiotu jeszcze nie dostałeś możesz zgłosić anulowanie zakupu i wtedy możesz żądać zwrotu wpłaty.
okej postaram się dogadać ze sprzedawcą, ale uważam że wiadomość o tym że gra będzie za 5 min a później się okazuje, że nie ma jej w bazie powinna być przekazywana wcześniej.
@Filip162002 Chyba żle zrozumiałeś
Ze sprzedającym już rozmawiałeś, teraz pora rozpocząć dyskusję z udziałem Allegro. Link dała moderatorka. Nie daj się wrobić że zwracasz, żądaj anulowania transakcji, ewentualnie wysłania jesli tak wolisz.
@Filip162002 najpierw to ty link do oferty tutaj zapodaj bo chyba nie kupiles gry a subskrypcje na cos w rodzaju xbox game pass gdzie gra powinna byc w bazie ale ja usunieto niemniej masz dostep do reszty bazy danych gier do pobrania
Jak był zwrot to zakup na zwykłym Allegro!