Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Rok temu zakupiłam robot kuchenny poprzez allegro pay. Zaczął się psuć w okolicach lutego. Odesłałam go z formularzem, jako formę reklamacji wybrałam zwrot środków. Sprzedający odesłał robot... nie odpowiada na mail, dlaczego zrobił w ten sposób. Robot leży zapakowany, ja go nie chcę, a raty trzeba spłacać. Co robić?
@nataljaj czy chodzi o zamówienie nr f50b6ae1-77a8-11ec-a532-53509cb0439f?
W przypadku reklamacji, sprzedający zamiast obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy może zaproponować niezwłoczną i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymianę rzeczy wadliwej na wolną od wad albo usunięcie istniejącej wady. Uprawnienie to nie przysługuje sprzedawcy jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
@nataljaj Przede wszystkim reklamuje się z tytułu rękojmi, wówczas sprzedający odpowiada za towar, oczywiście po pierwszej awarii sprzedający może naprawić nie musi Ci zwracać środków, teraz należało go użytkować i jak się zepsuje, czas leci i będzie koniec rękojmi 2 lata, poczytaj o reklamacjach: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/