Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:107613789 Cześć. Co to znaczy, że wszystko Ci zniknęło? Możesz podać więcej informacji? Logujesz się na właściwe konto?
Jak mogło Ci zniknąć? opisz coś więcej. Zawsze możesz opłacić na konto z umowy, nr masz w umowie na mailu.
No właśnie dziś chciałam opłacić ratę wchodzę i jakieś nowe alegro zalogowałam się przez FB bo nie pamiętałam hasła i moje zakupy terminy slat z pay nie ma
A jesteś na dobrym, swoim koncie?
Wchodzę jak zawsze a może ktoś ma jakiegoś maila do allegro albo numer telefonu 😔
@Client:107613789 Jeśli potrzebujesz pomocy z zalogowaniem się, napisz do nas tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2ea3623d-9fc0-4faa-8318-6fa96559c12a&subjectId=6de6aa76-1...
Nie ma infolinii a kontakt tu masz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
@Client:107613789 Prawdopodobnie zalogowałaś się na inne konto. Sprawdź oba:
1. Client:107613789
2. Client:88266225