Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
5.07.2023 kupiłam lampę solarną od DEKA_OSWIECIM. Lampa zepsuła się po prawie 2 miesiącach - gwarancja jest na 2 lata. Napisałam 2 razy do sprzedawcy i nie mam odpowiedzi. Dzwoniłam - telefon wyłączony. Gdzie szukać pomocy? Pierwszy raz trafiłam na nieuczciwego sprzedawcę.
Zaloguj się na konto , wejdź tu -https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione rozwiń ,, szczegóły zakupu ,, i zgłoś problem z zakupem ....szybko odpowie .
@Sylvana31 w takiej sytuacji, załóż proszę dyskusję.
Jeśli sprzedający nie odpowie, po 24h od otwarcia dyskusji możesz poprosić o nasza pomoc.
W weekendy sprzedawca nie odpisuje na wiadomości i nie odbiera telefonów w dyskusji odpowiada do 24h w dni robocze
@Sylvana31 W dyskusji napisz że składasz z tytułu rękojmi a nie gwarancji, tu odpowiada sprzedający.