Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Temat dotyczy jak powyżej firmy Intrum.
Jest poniekąd problem z firmą. Został wysłany z ich strony e-mail na temat wezwania do zapłaty.
Wszystko zostało zapłacone po wielokrotnym kontakcie w tej sprawie z firmą oraz konsultacji z nimi, jednakże tu zaczyna się problem.
Został wysłany e-mail od platformy Allegro, że saldo bieżące, które było na "minus" zostało spłacone. Natomiast firma Intrum po tej sytuacji wysyła ponowny e-mail - Allegro wysyłając przed 21 godziną a Intrum po 8 rano kolejnego dnia - cytując "niedotrzymana deklaracja. W związku z brakiem płatności kwoty (nie podaję tutaj z kwestii mniej istotnych) sprawa może zostać skierowana na dalszy etap windykacyjny. Zadłużenie dotyczy zobowiązania wobec Allegro sp. z o.o..".
Po kontakcie z firmą ponownie po tym e-mailu nie widzą już widniejącej sprawy, jednakże nie chcą wysłać potwierdzenia, że sprawa została zakończona.
Co sądzi o tym Społeczność Allegro? Może wypowie się ktoś z moderatorów? Nie chcę dostawać ponownych wiadomości e-mail o zobowiązaniu albo, że zostało rozpoczęte postępowanie sądowe.
Trzeba na nich uważać. Taki bałagan o którym właśnie piszesz powoduje, że nie można im ufać, w dodatku nikt nie raczył ci odpowiedzieć.
I tu powinno się wypowiedzieć Allegro, skoro Ci piszą że masz wszystko uregulowane a to oni skierowali sprawę do Intrum, niech między sobą wyjaśnią.