Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam nasiona od sprzedawcy i opisałam w komentarzu że nie wzeszły. Od tej pory obraza mnie, krytykuje, aktualnie straszy sądem co mam zrobić żeby się odczepił?
to daj negatyw producentowi a nie sprzedawcy co on jest winien że nie wzeszły
@chudy64 Prześlij zgłoszenie z załączoną korespondencją, o której wspominasz, przez ten formularz. Postaramy się pomóc.
@chudy64 na każdym opakowaniu nasion jest informacja ,, opakowanie stanowi podstawę do złożenia reklamacji ,, , a Ty zamiast to zrobić wystawiłeś negatywna ocenę narażając tym samym sprzedawcę na ciąg konsekwencji więc czego tak na prawdę się spodziewałeś .
Przykre, że za kilka zł sprzedawca dostaje negatywa. I to w dodatku z nie swojej winy.
I jeszcze Allegro zajmuje się sprawa za kilka zł, pomijając dużo bardziej kosztowne transakcje.
To po prostu jest kabaret.
U mnie np. jedne pomidory mają już po 25 cm wysokości, a inna odmiana dopiero ma dopiero 5 cm. Wszystko siane w jednym czasie.
A jakie to były nasiona? Jaki był czas wschodzenia, wymagania odnośnie podłoża, temperatury, wilgotności, naświetlenia - tego już brak w zgłoszeniu.
Bo np. nasiona sosny lub jodły wymagają specyficznych warunków.
A gdy kupujący pójdzie do sklepu stacjonarnego, kupi nasiona i mu nie zejdą, to co zrobi? - Nic nie zrobi, nie złoży reklamacji, bo nie będzie mu się chciało. A przez internet? - owszem, obsmaruje sprzedawcę jak tylko może, to nic nie kosztuje, tylko siądzie za monitorem i jeszcze jest "anonimowy".