Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
jak zwykle uruchomiłem aplikację zakupową, kupowałem i kiedy chciałem przejść do płacenia dowiedziałem się, ze jestem zablokowany. Pisałem w tej sprawie cztery lub pięć razy prosząc o pomoc, niestety jedyną radę jaką otrzymałem to "zmień numer telefonu". Zrezygnowałem więc z zakupu za prawie 500 zł, postanowiłem zwrócić się do starych kontaktów i aptek przy mojej ulicy. Skoro po 13 latach współpracy zostałem potraktowany jak przestępca to pozostało mi tylko takie wyjscie. Chciałbym jednak mieć czynną aplikację Allegro na wszelki wypadek, gdyby porządek i brak lekceważenie zapanowały jak dawniej.
Z poważaniem 15.04.2025
Czekaj na odpowiedź. Nie jesteś sam, ze mnie też zrobili przestępcę, dożywotnio, sprawa pójdzie dalej, ja się nie dam jakimś studenciakom.
Cześć @Client:61059052, z tego co widzę nasz konsultant odpisał Tobie dzisiaj o 9:21 z informacją o zdjęciu blokady oraz ze wskazówkami jak poprawnie zalogować się na konto. Czy napotkałeś jeszcze inne problemy podczas korzystania z Allegro?