Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam telefon, kiedy zaczęłam go używać okazało się, że system jest azjatycki, a nie europejski, przez co nie mogę w pełni z niego korzystać. Zgłosiłam problem sprzedawcy, zaczął pisać mi o problemie, o którym nawet nie wspomniałam, wymijał temat, a następnie kazał udać się do punktu Xiaomi, gdzie usterka miała być naprawiona za darmo. Niestety w punkcie wykonać czegoś takiego nie umieją. Przedmiot jest na gwarancji, a sprzedawca nawet nie chce o tym słyszeć, zwróci mi pieniądze, ja zwrócę towar, jeśli wkroczy Allegro. Co mam zrobić, żeby tak się stało? @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:59606036 Zacznij od otwarcia dyskusji, napisz o wszystkich problemach, po 24h pomogą Ci w tym pracownicy allegro, na zwykłym all tu:https://allegro.pl/dyskusje/nowa na AL tu: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
Sęk w tym, że już nie mogę otworzyć dyskusji, czas minął. Przez jakiś czas szukałam winy w ustawieniach telefonu, potem czekałam na pomoc sprzedawcy i wizytę w punkcie. :((
@mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Czekaj na odpowiedź moderatora. Pomoże, pokieruje.
@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dziękuję, już znalazłam rozwiązanie.
@Client:59606036 Jeśli nie możesz otworzyć Dyskusji, napisz do Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat. Gdyby mimo to nie rozwiązał problemu, ponawiaj zgłoszenie w tej samej korespondencji, do skutku.
W rozmowie telefonicznej wiele nie załatwisz.
@Client:59606036 Z tego co widzę, zamówiłaś już rozmowę telefoniczną z naszym pracownikiem, więc działamy w Twojej sprawie.
Dokładnie tak! Pani była bardzo pomocna.