anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak mogę poprosić allegro o pomoc

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:59606036
#8 Zapaleniec#

Kupiłam telefon, kiedy zaczęłam go używać okazało się, że system jest azjatycki, a nie europejski, przez co nie mogę w pełni z niego korzystać. Zgłosiłam problem sprzedawcy, zaczął pisać mi o problemie, o którym nawet nie wspomniałam, wymijał temat, a następnie kazał udać się do punktu Xiaomi, gdzie usterka miała być naprawiona za darmo. Niestety w punkcie wykonać czegoś takiego nie umieją. Przedmiot jest na gwarancji, a sprzedawca nawet nie chce o tym słyszeć, zwróci mi pieniądze, ja zwrócę towar, jeśli wkroczy Allegro. Co mam zrobić, żeby tak się stało?  @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:59606036 Zacznij od otwarcia dyskusji, napisz o wszystkich problemach, po 24h pomogą Ci w tym pracownicy allegro, na zwykłym all tu:https://allegro.pl/dyskusje/nowa  na AL tu:  https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE  po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek do POK: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index

oznacz moderatorów
Client:59606036
#8 Zapaleniec#

Sęk w tym, że już nie mogę otworzyć dyskusji, czas minął. Przez jakiś czas szukałam winy w ustawieniach telefonu, potem czekałam na pomoc sprzedawcy i wizytę w punkcie. :((

 

oznacz moderatorów
DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

@mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Czekaj na odpowiedź moderatora. Pomoże, pokieruje.

oznacz moderatorów
Client:59606036
#8 Zapaleniec#

@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dziękuję, już znalazłam rozwiązanie. 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:59606036 Jeśli nie możesz otworzyć Dyskusji, napisz do Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat. Gdyby mimo to nie rozwiązał problemu, ponawiaj zgłoszenie w tej samej korespondencji, do skutku.

W rozmowie telefonicznej wiele nie załatwisz.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:59606036 Z tego co widzę, zamówiłaś już rozmowę telefoniczną z naszym pracownikiem, więc działamy w Twojej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Client:59606036
#8 Zapaleniec#

Dokładnie tak! Pani była bardzo pomocna. 

oznacz moderatorów