Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj ( 1.03.2021 ) z listy opłaconego zamówień od [edycja] użyłam funkcji ukryj i teraz nie mogę tego przywrócić do listy zakupów. Jak zobaczyc ukryte zakupy?
W jaki sposób mogę to przywrócić do listy???
Proszę o przywrócenie ukrytego zakupu piły spalinowej
Z góry bardzo dziękuję 🙂
@Client:71681584 Proszę bardzo, przywróciłam zakup z 4.07.2023. 🙂
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam przez przypadek usunąłem z listy zakupów 4 pak koszulek dla dziecka. Problem polega na tym że zakup został częściowo zwrócony ze względu na błędny kolor przy pakowaniu zamówienia i do tej pory jeszcze nie otrzymałem wymienionej koszulki ani pieniedzy. Poproszę o przywrócenie tego zakupu
@zabor3 Proszę bardzo, przywróciłam zakup z 5.10. 🙂
Dziekuję
Ponawiam prośbę o przywrócenie na listę zakupu pralki turystycznej. Dziękuję.
@lipos_sc Najmocniej przepraszam, że musiałaś czekać! Już przywróciłam zakup UV MINI PRALKA 8L TURYSTYCZNA - zakup z 9.10.2023. 🙂
Od wczoraj nie mam historii zakupów i nie wiem jak mam zwrócić towar
Sama nie znika, albo nie to konto albo je ukryłeś.
@Client:109516712 Najprawdopodobniej chodzi o inne konto, bo na tym nie masz żadnych zakupów.
Proszę o przywrócenie zakupu ukrytego maska helloween.
@Client:100664923 proszę 🙂 Zakup jest ponownie widoczny w zakładce.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ czy mogę prosić o przywrócenie ukrytego zakupu z mojego konta lodziarnia mellissa &doug ?
@huba0015 Przywróciłam zakup do Twojej zakładki.
Dzień dobry, jak przywrócić ukryty zakup na listę moje zakupy
@pawelp_2008 Przywróciłam ostatni ukryty zakup do Twojej zakładki.
Coś nacisnęłam i zniknęło
Proszę o pomoc w przywrócenie mi zakupu
@Client:86885408 nie ma problemu, ale napisz proszę, czy chodzi o wszystkie zakupy, czy jakieś konkretne?
@mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Proszę o przywrócenie ukrytego zakupu z dnia 2023-10-22, 22:40 dotyczący aukcji (14403388262) - musze dokonać zwrotu. Dziękuję:-)
@TomaszJP czy ta prośba jest wciąż aktualna? Przepraszam, że nie otrzymałeś odpowiedzi, sprawdziłam, że zwrot tej oferty został już zgłoszony, więc domyślam się, że samodzielnie ponownie ukryłeś zakup. Daj proszę znać, gdyby było inaczej 🙂