anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jak mogę sprawdzić gdzie podziały się moje pieniądze?

Client:105213496
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. Ostatnio zamówiłam głośnik JBL zapłaciłam za niego przelewem tradycyjnym na poczcie. Wpłata nastąpiła 12 października 2022. Sprzedawca twierdzi że do dziś pieniądze mu nie wpłynęły. Jak mogę się dowiedzieć gdzie podziały się moje pieniądze ? Myślę że zostałam oszukana i chce iść na policję

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

mwmonety
#21 Demiurg#

Sprzedawca powinien sobie dokładnie sprawdzić czy pieniądze mu wpłynęły a jak się bardzo upiera a ty jesteś pewna że opłaciłaś to otwórz mu dyskusję, a jak to nic nie da to allegro obejmie cię programem ochronnym i zwróci kasę.

oznacz moderatorów

Client:105213496
#8 Zapaleniec#

Ja znim pisze wiadomości inon cały czas się upiera że pieniądze mu nie wpłynęły nie wi m już co myśleć

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:105213496 Przecież moderatorka Ci odpisała > z tego co widzę, płatność jest nieudana > czyli pieniądze nie dotarły do sprzedającego > nie wiem o co masz do niego pretensje > udaj się na pocztę i tam wyjaśniaj.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:105213496, z tego co widzę, płatność jest nieudana, a metodą płatności jest przelew tradycyjny. Proszę Cię o cierpliwość, wrócę do Ciebie, gdy uzyskam więcej informacji. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:105213496 Jest też możliwość, że "pani na poczcie" zrobiła literówkę np w tytule przelewu i wpłata faktycznie nie dotarła do sprzedającego.

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

Albo wpłacająca popełniła jakiś błąd 😉

oznacz moderatorów

Client:105213496
#8 Zapaleniec#

Ja zrobilam zdjęcie tego jak ma wyglądać wpłata i zaniosłam na pocztę żeby wydrukowali więc jedynie albo pan sprzedający próbuje mnie naciągnąć albo faktycznie gdzieś wystąpił błąd na poczcie którego się nie dopatrzyłam

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

A to nie ma mozliwosci wygenerowania gotowego formularza ze wszystkimi danymi? 😮

*Że*, się zanosi wydrukowany formularz, pieczątku tu, pieczątka tam, kasiorka z rąsi do rąsi i temat zalatwiony? 😮-----------------------

Zakładam, że dostałaś jakiś druk który musiałaś podpisać?

Czyli...podpisałaś bez sprawdzania? 😉

oznacz moderatorów

trader2345
#9 Pomysłodawca#

Pytanie zasadnicze czy przelew był tradycyjny ale na dane i konto allegro czy sprzedawcy. Podejrzewam, że to pierwsze bo "zrobilam zdjęcie tego jak ma wyglądać wpłata i zaniosłam na pocztę żeby wydrukowali".   Wtedy po przetworzeniu takiej wpłaty przychodzi z allegro wiadomość mail do kupującego i do sprzedawcy o przekazaniu wpłaty.  Jeżeli nie było maila sprzedawca mówi prawdę - nie dostał pieniędzy z allegro, kasa jest na koncie allegro.  To częste przypadki, wina leży po stronie kupującego, żle wypełnia tytuł przelewu albo po stronie allegro.  Przy  przelewie tradycyjnym z konta pieniądze wracają na to konto z powrotem po kilku dniach albo trzeba się upominać.  Nie wiem jak to jest płaceniem przez pocztę ale skoro minęło 10 dni to allegro przekazem raczej nie zwróci samo z siebie. Tu bym najpierw napisał do Allegro przekazując dowód wpłaty aby odszukali ją i przekazali sprzedającemu.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:105213496, sprawdź, proszę, czy zwrot tej wpłaty nie wrócił już na Twoje konto. Jeśli nie - podeślij potwierdzenia płatności przelewem tradycyjnym w prowadzonej z nami korespondencji mejlowej. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Client:105213496
#8 Zapaleniec#

Już wysłałam Wam potwierdzenie wpłaty okazało się że mój durny mąż zamiast wpłacającego wpisać mnie wpisał siebie.

Teraz nie wiem czy jest szansa że dostanę mój głośnik albo zwrot pieniędzy ?

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:105213496, widzę potwierdzenie wpłaty. Proszę Cię o cierpliwość - wkrótce otrzymasz odpowiedź w prowadzonej korespondencji mejlowej. 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Client:105213496
#8 Zapaleniec#

Niby listonosz miał przynieść pieniądze a adres i do dzisiaj cisza. Mam nauczkę żeby kupować tylko z aukcji gdzie jest możliwość płatności za pobraniem. Zawsze miałam dobrą opinię o alegro ale chyba muszę zmienić

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:105213496 W którym momencie tutaj zawiniło allegro? Z tego co czytam to winę ponosi "durny mąż".

oznacz moderatorów

Client:105213496
#8 Zapaleniec#

Ale alegro obiecało zwrócić pieniądze i wciąż cisza

oznacz moderatorów