Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@kiwi341 Po prostu go nie odsyłasz, a sprzedawca nie oddaje Ci pieniędzy. Możesz go poinformować o rezygnacji ze zwrotu. Nic więcej nie musisz robić.
Ale masz prawo do jednego zwrotu w zakładce Moje zakupy, i jak minie czas 14 dni to już nie odeślesz.
Nieodesłanie rzeczy do sprzedawcy może być obarczone ryzykiem ew. problemów:
Po wypełnieniu formularza zwrotu (z wybraną opcją: Odstąpienie) złożyłeś sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy (z Art. 27 UoPK).
Zgodnie z Art.34 ww Ustawy: na kupującym ciąży obowiązek zwrotu (odesłania) rzeczy do sprzedawcy w terminie do 14 dni od złożenia oświadczenia, a po upływie którego sprzedawca może (nie musi) naliczać kupującemu opłaty za bezumowne korzystanie z nieodesłanej rzeczy będącej powtórnie własnością sprzedawcy.
Problem może pojawić się także w przypadku gdybyś ew. chciał w przyszłości składać reklamację z tytułu rękojmi - bo jako bezumowny posiadacz rzeczy - po tym jak transakcja została uznana prawnie za niebyłą - nie będziesz miał uprawnień do ew. reklamacji.