Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam produkt , przy przelewie wyskoczył błąd, nacislam anuluj płatność i później ponow płatność pieniądze z konta zniknęły A sprzedawca ich nie dostał.
prosze O pomoc , Czy pieniądze zostaną przelane do sprzedającego czy wrócą na moje konto ?
Co teraz mam zrobić?
Jeśli ponowiłaś płatność, pieniądze dotrą do sprzedawcy. Jaki masz status wpłaty w zakładce Kupione? Rozpoczęta? Anulowana? Jeśli dwa razy anulowałaś, pieniądze nie dotrą do sprzedawcy, tylko wrócą do Ciebie po 3 dniach roboczych. Pieniądze z konta pobrane raz, czy dwa razy? Jeśli dwa razy, jedna wpłata wróci w ciągu 3 dni.
Jeżeli status jest Zakończona, sprzedawca otrzymał wpłatę.
@Client:87183918 Jak masz taki status to sprzedawca otrzyma wpłatę:
Taką wiadomość dostałam od sprzedającego
Status płatności za produkt mam płatność anulowana
@Client:87183918, wpłacone przez Ciebie środki zostały skierowane do zwrotu przez PayU. Zawsze, gdy anulujesz płatność, operator zleca jej zwrot. 🙂 Daj proszę znać, jeśli wpłata nie dotrze do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych.
wpłata już jest na koncie 😀
Dziękuję za pomoc