Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry kupilem przedmioty na allegro zaplacilem blik i jakims czasie 1-2 dni dowiedzialem sie ze zeby odebrac paczki musze miec nr tel na ktory mialem zarejestrowane konto na allegro. Problem w tym ze tamtego numeru niemam juz z 5 lat okolo. Co moge zrobic zalezy mi ja odebrac?
@akne19 w mail-u u ciebie, też będzie ten kod.
Sprawdź pocztę- również spam
@akne19 Tak jak napisał @pulkownik66 . Dostaniesz kod pocztą email. Jeśli pamiętasz numer telefonu który miałeś zgłoszony to wystarczy wpisać kod i numer telefonu w okienku paczkomatu. Uda się jeśli nowy właściciel numeru telefonu Cię nie uprzedzi.
Metoda druga: Napisać do sprzedawcy, przeprosić za kłopot, zapłacić za ponowną wysyłkę innym sposobem na przykład kurierem lub listonoszem.
@br. w mailu będzie nawet ten błędny nr telefonu i kod więc wystarczy to podać i odebrać 🙂
nr tel jest, nr paczki tez. ale niema tego kodu 6 cyfrowego
@akne19 a może to mail o wysyłce a nie że do odbioru ? bo musi tam być, zawsze jest 🙂
@kostas11 O wysyłce, przecież w zakładce można śledzić przesyłkę, wszystko jest jasne i czytelne.
@kostas11 No właśnie, napisał że paczka jest do odbioru w paczkomacie a skąd wie?
Telefonem nie dostał wiadomości bo ma zmieniony numer, Mailem dostał dopiero "tracking" jak pisze. Wiec paczka jest w drodze, może nawet wydano doręczycielowi.
Ale na pewno nie jest jeszcze w paczkomacie.
On zmęczony już dzisiaj jest...
w mail'umam tylko nr tesl "STARY" oraz tracking paczki. a sprzedawca caly dzien nie odbiera.
@akne19 Niedziela, może napisz maila do sprzedawcy. A przesyłka już w drodze?
przesylka jest na miejscu. a sprzedawca niewiedziem z kad wszedl w posiadanie mojego starego nr tel. do informacji publicznej mialem i dalej mam podany tylko e mail
@akne19 Sprzedawca dostał numer telefonu od Allegro. Sprawdź jaki masz zgłoszony numer telefonu: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto
A jeśli wcześniej coś od tego sprzedawcy kupowałeś to możliwe ze ma więcej twoich numerów. Najlepiej się dogadać.
@br. Pisał że stary, sprzed 5 lat.
@akne19 dane do wysylki podaje klient i sprzedawcy przeważnie automatycznie importują do inposta i dostają gotową etykietę więc musiał być wpisany w ustawieniach i automatycznie się pojawił 😞
@akne19 Trudno, ciągle coś zmieniają, ulepszają. Możesz zadzwonić do @InPost , a może się tutaj przedstawiciel paczkomatów odezwie.
Sprzedawca dziś ma święto, przyjdzie jutro rano.
Szkoda by było nie odebrać ale pamiętaj że jeśli nie odbierzesz to możesz zawiadomić sprzedawcę że rezygnujesz i zamówić ponownie ale już z dobrym numerem telefonu. Pieniądze za tamtą przesyłkę sprzedawca powinien ci zwrócić w całości w ciągu 14 dni. Za nowy zakup musisz zapłacić od nowa, no chyba że tak jak pisałem wcześniej zapłacisz tylko za samą przesyłkę oczywiście za zgodą sprzedającego..
xd akurat w inPost to ja szanuje ale zauwazylem ze to tego sprzedawcy mam 3 rozne nr tel podane ....
2 w e mail i `1 na allegro
Jeszcze uzupełnienie: jeśli masz w mailu śledzenie paczki to znaczy że zawiadomienia o paczce do odbioru jeszcze nie wysłali - wiadomo weekend.
Sprawdź w spamie, a najlepiej poczekaj do jutra, mail o paczce do odbioru dostać powinieneś.
jak moge wygenerowac nowy kod do poczkomatu ?
// edit: 16:37 - Rozwiazane
Przy przesyłce łączonej (ja np kupowalem u 2 ludzi) inPost potrzebuje az 3 e-mail...
ogolnie to troche zabawy :d Wiec nie polesam nie polecam.
@akne19 Totalne nieporozumienie, nie wiem o czym piszesz
Ty nie generujesz kodu do paczkomatu, ty tylko dostajesz kod od InPost do otwarcia skrytki.
Co to znaczy: " inPost potrzebuje az 3 e-mail..." Adres email masz tylko jeden, taki jaki zgłosiłeś do Allegro. Również numer telefonu masz jeden.
Natomiast powiadomień wysyłają ci tyle ile trzeba: pierwszy o wysłaniu paczki, drugi o dostarczeniu paczki z kodem i trzeci o odebraniu paczki.
Zrozumiałem że nie dostałeś powiadomienia mailem o dostarczeniu paczki. Może jeszcze przyślą, jak nie to dzwoń do InPost (jutro)
Oooo... dzisiaj mają jakieś konserwacje i może dlatego są problemy:
https://inpost.pl/aktualnosci-przerwa-w-dzialaniu-infolinii-0