Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
zakupiłam towar i nie zwróciłam uwagi, że nie ma ceny przy opcji zwrot na własny koszt .
i teraz firma hjxbeyond nie jest zainteresowana zmianą adresu na polski bo najtańsza przesyłka to 0o 100zł a zwrot to koszt .
Czy ktos tutaj ma :
wersję najtańsza zwrotu do chin
lub inaczej poradził sobie z podobnym problemem?
KajaSylwia a to zwrot czy reklamacja ?
@KajaSylwia Jeśli to zwrot bez podania przyczyny, niestety odsyłasz na swój koszt.
Jeżeli to zwrot w ramach reklamacji z powodu wad lub niezgodności z opisem, sprzedawca jest zobowiązany oddać Ci koszt odesłania.
@KajaSylwia Tak , w przypadku reklamacji sprzedawca jest zobowiązany pokryć koszt zwrotu taki jaki miał ustawiony w aukcji ,czyli odda ci nie więcej niż sam miał w cenniku a że koszt zwrotu jest w rzeczywistości o wiele większy to tobie może nawet nie opłacać odsyłać.
@mwmonety Tak , w przypadku reklamacji sprzedawca jest zobowiązany pokryć koszt zwrotu taki jaki miał ustawiony w aukcji
To jest oczywista nieprawda. W przypadku reklamacji wadliwy towar odsyła się na koszt sprzedawcy. Nie ma to nic wspólnego z kosztem ustawionym w aukcji. Dodatkowo jest to zniechęcanie do reklamacji, działanie na szkodę kupującego.
ppppppppiiiipppppppppppp - (.) wszyscy macie rację , ale w daszym ciągu nie wiecie jaki jest powód zwrotu
@xyz96 Autorka wątku nie podała czy to reklamacja czy zwykły zwrot ale masz racje sprzedawcą tych cacek z Chin chodzi o to by zniechęcić do robienia zwrotów.
@kolekcjoner608 Ale to @mwmonety wprowadza w błąd pisząc, że w przypadku reklamacji sprzedawca zwraca koszt odesłania przez siebie podany w aukcji.
@xyz96 To znaczy że jako kupujący składając reklamację mogę naciągać legalnie sprzedawcę na koszty transportu? Kupię produkt z wysyłką np.pocztą za 7 zł ,zgłaszam reklamację i odsyłam kurierem za 30 zł i tyle ma mi zwrócić ? To nie jest dla mnie logiczne rozwiązanie ale zgadzam się że że wielu sprzedawców ,zwłaszcza z daleka robi sztuczki by zniechęcić do reklamacji .Ja mam na to jedyne skuteczne lekarstwo nie kupować od takich handlarzy.
kolekcjoner608 nie demonizuj , masz pełne prawo odebrać towar od klienta swoim transportem .
@kolekcjoner608 Tak, klient może odesłać towar do reklamacji płacąc więcej, niż sprzedawca wysyłając ten towar do kupującego. Żadne przepisy tego nie regulują. Wiadomo tylko, że koszt odesłania pokrywa sprzedawca. Nigdzie nie napisano, że ma to być najniższy możliwy koszt. Moim zdaniem przesyłka ma być odesłana bezpieczną metodą w rozsądnej cenie, ale niekoniecznie najniższej. Cena ta może przekraczać koszt dostawy.