anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odebrać tylko jedną przesyłkę z multiskrytki?

LOhearts
#2 Obserwator#

Omyłkowo zamówiłem jeden produkt, którego nie chciałem. Sprzedający niestety z automatu od razu oznaczył takie zamówienie jako w realizacji, więc nie mogłem go po prostu anulować, ale zgodnie z instrukcją allegro zgłosiłem zwrot towaru i ten towar nie powinien był być wysłany.

I teraz zaczyna się mój problem: Sprzedający, mimo rezygnacji z zakupu, wczoraj (w niedzielę?) wprowadził kod śledzenia, a dzisiaj wysłał towar, który jutro trafi do multiskrytki inpostu (razem z inną paczką). Jak w takiej sytuacji odebrać tylko jedną przesyłkę? 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

LEW433
#21 Demiurg#

@LOhearts Jeżeli zrobiłeś zwrot nie musisz odbierać. Wróci do sprzedawcy, jeżeli był to zakup Smart, zwrot jest darmowy, jeżeli nie, to po zmianie statusu i wysłaniu sprzedawca może potrącić koszt zwrotu.

oznacz moderatorów

LOhearts
#2 Obserwator#

@LEW433 Wiem, że nie muszę, tylko JAK nie odbierać tej przesyłki? W jednej skrytce będą dwie paczki, na które dostanę jeden kod odbioru.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@LOhearts No to odbierz i zrób zwrot jednej. Wchodzisz w kupione i zwracasz cześć, wygenerujesz kod i odsyłasz. Zwrot, jeżeli zakup konsumencki.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@LOhearts Odbierz obie paczki, bo otwarcie skrytki będzie oznaczało wyjęcie obu. Wygenerowałeś już kod zwrotu? Jeśli nie, zrób to w zakładce Kupione i jedną paczkę odeślij.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@LOhearts zgłosiłaś zwrot w jaki sposób ? masz aktywne :

  1. Przejdź do zakładki Kupione.
  2. Przy wybranym zamówieniu kliknij [szczegóły].
  3. Wybierz [zwróć część lub całość zamówienia], aby przejść do formularza zwrotu.
  4. Zaznacz przedmioty, które chcesz zwrócić, i wybierz z listy odpowiedni powód. Możesz wybrać osobny powód zwrotu dla każdego produktu w zamówieniu.
  5. Wypełnij formularz i kliknij [Zwracam produkty]. Otrzyma on wówczas e-maila.

Jeśli tak to odbierz i odeślij ponownie generując darmowy zwrot 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LOhearts
#2 Obserwator#

I to chyba jest jedyne rozwiązanie. Odebrać obydwie paczki, potem poczekać aż allegro załapie, że paczka jednak została wysłana (co mam nadzieje się stanie, bo przy wypełnianiu formularza zwrotu nie było możliwości odesłania przesyłki, która nie jest wysłana i odebrana) i potem do tego zwrotu spróbować wygenerować przesyłkę.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@LOhearts a czemu zakładasz że będzie w multiskrytce? A jak zaznaczyłeś metodę zwrotu? Jeżeli będzie w multiskrytce to musisz odebrać dwie i więcej a następnie odesłać tę którą chcesz zwrócić

oznacz moderatorów

LOhearts
#2 Obserwator#

Nie mam możliwości zaznaczenia metody zwrotu, bo paczka w momencie, kiedy to zgłaszałem, nie była wysłana. A multiskrytkę zakładam dlatego, że na 99% w jeden dzień przyjdą do tego samego paczkomatu dwie paczki. Nie zdarzyło mi się w tym przypadku, żeby multiskrytki nie było, szczególnie że paczkomaty w mojej okolicy są notorycznie przepełnione i kurierzy potrafią dorzucać do nich paczki nawet o 9 wieczorem.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@LOhearts tylko teraz pytanie jaki zwrot wybrałeś inpost czy własny

oznacz moderatorów

7-MALY-7
#10 Popularyzator#

Podczas odbioru paczki pojawi się na ekranie paczkomatu lub telefonu "mam uwagi odnośnie paczki" - lub coś w tym stylu, pisze z pamięci.

Jeżeli była to multiskrytka system zapyta, do której paczki mas uwagi... Zaznaczysz odpowiednią i dalej już z górki. Paczki której nie chcesz nie odbierasz, zostawiasz w skrytce, zamykasz drzwiczki.

Ważne aby zrobić to po zaznaczeniu, że masz uwagi odnośnie paczki.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@7-MALY-7 mam uwagi do paczki to reklamacja, wraca na sortownię i jest komisyjne otwierana, czekają na reklamację itp. chyba nie tędy droga, można odebrać i za darmo odesłać 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

7-MALY-7
#10 Popularyzator#

Dzwoniąc na infolinię, gdy klient miał taki sam problemu, polecono mi poinstruować klienta aby zrobił dokładnie tak, jak opisałem:-)

oznacz moderatorów

panpuszka
#2 Obserwator#

Ta metoda jest 100%pewna. Sprawdzałem na infolinię pocztex 

oznacz moderatorów