Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie. Kupiłam grę która szybko się zepsuła. Niestety adres sprzedającego nie istnieje. Szukam po nicku ale mam informacje że taki nie istnieje. Co mam zrobić w takiej sytuacji? Dodam że od jakiegoś czasu nie ma z nim kontaktu.
@martusia19865, opcje kontaktu ze sprzedającym znajdziesz tutaj. Możesz w takiej sytuacji również zareklamować produkt.
Zrobiłam tak ale adres do reklamacji jest taki że paczkomat mi go nie akceptuje
@martusia19865 Nie kombinuj ze zwrotem, na zepsuty przedmiot składasz reklamację, masz do tego odpowiednią zakładkę w "Moje zakupy" Sprzedający może nie chcieć zwrotu, wystarczy że odda wpłacone pieniądze.
Mówi mi że mam wysłać na podany adres ale okazuje się że ten adres nie istnieje.