Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Nie doszla przesylka oplacona i wróciła do sprzedającego
Dlaczego nie doszła? Skontaktuj się ze sprzedającym i ustal ponowną wysyłkę, którą niestety może kosztować albo wejdź w zakładkę"moje zakupy" i zrób zwrot a środki zostaną ci zwrócone a ty kupisz powtórnie i jeżeli masz Smarta to bez kosztów dostawy.
@Client:81593755 Jeśli nie doszła, domagaj się wydania towaru lub zwrotu wszystkich kosztów. To sprzedawca odpowiada względem Ciebie za przesyłkę do czasu, aż ją otrzymasz - tak stanowią przepisy. Sprzedawca nie wyda towaru, wtedy otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc pracownika Allegro.
@Client:81593755 podaj proszę numer zamówienia, którego ten problem dotyczy.