anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odzyskać pieniądze od payu

38860
#8 Zapaleniec#
  • Od sprzedającego dostałam potwierdzenie zwrotu pieniędzy 8.08.22r. do payu  ale dalszej informacji od payu na maila  na jakie konto ma wysłać nie dostałam. Płaciłam tradycyjnym.  Dodam że nie był to towar który zwracałam sprzedającemu ponieważ dostałam info. że został uszkodzony podczas transportu. 
oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

LEW433
#21 Demiurg#

Potwierdzenie to musi być od Allegro, jest mail?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@38860 czy chodzi o zamówienie nr 81166871-13d3-11ed-9d53-615b7848d793? Widzę, że sprzedający zwrócił wpłatę 8 sierpnia 2022 roku. Zwrot płatności przelewem tradycyjnym powinien zostać przekazany na rachunek bankowy, z którego była wpłata. W przypadku braku danych lub zwrotu płatności z placówki PayU powinno skontaktować się z Tobą mailowo z prośbą o podanie danych do zwrotu płatności.
Sprawdź proszę konto, z którego wykonałaś przelew oraz czy nie masz wiadomości od PayU w tej sprawie. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

38860
#8 Zapaleniec#

Niestety sprawdziłam kolejny raz pocztę i żadnego formularza do wypełnienia od payU nie dostałam. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@38860 Czy sprawdzałaś także foldery Spam, Powiadomienia lub Inne? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

38860
#8 Zapaleniec#

Tak za każdym razem wszystko sprawdzam  i nic nie dostałam . To jest jawne oszustwo tyle czekać to już przesada. 

oznacz moderatorów

czeni-c1
#10 Popularyzator#

Może chodzi o wysokość kwoty. W moim przypadku PayU nie przeleje mi środków jeśli nie przekracza 20 zł. Na przykład kwota 19 zł będzie wisieć na payU do czasu przekroczenia 20 zł lub gdy ręcznie polecę przelew.

U Ciebie może to być wyższa kwota w ustawieniach PayU.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@38860 Czy otrzymałaś wczoraj wiadomość mailową od nas, w okolicach godz. 10:30? Nasz pracownik przesłał Ci w niej potwierdzenie nadania zwrotu i wyjaśnił, że Jeśli pieniądze nie zaksięgowały się na Twoim koncie musisz skontaktować się bezpośrednio z bankiem, aby wyjaśnić tę sytuację. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

38860
#8 Zapaleniec#

Tak dostałam wiadomość mailową i teraz się dopatrzyłam  ze numer rachunku odbiorcy to jest nie mój. I co w takiej sytuacji ? Pieniądze zostały przelane do kogoś innego.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@38860 W takim razie odpowiedz proszę na naszą wiadomość i zgłoś, że w zwrocie jest błąd. Postaramy się pomóc Ci rozwiązać ten problem.

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

38860
#8 Zapaleniec#

Dzięki za pomoc. Pieniądze już zostały wypłacone.

oznacz moderatorów

ola19488
#7 Wielbiciel#

Nie wiem dlaczego sprzedający zawierają umowy płatności z takimi złodziejami. To nie pierwszy raz kiedy straciłam pieniądze przez taką płatność. Nigdy więcej nie będę płaciła przez pay.

 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@ola19488 Masz na myśli PayU czy Allegro Pay?
Jak konkretnie straciłaś pieniądze?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@ola19488 Proszę, opisz dokładnie, co się stało i jak mogę Ci pomóc? 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

WrednyPL
#2 Obserwator#

Dzień dobry.
Nie wiem, czy jeszcze ktoś tu działa (albo czy tym działaniem nie zajmują się boty), ale mam problem z podwójną płatnością za ten sam zakup - najprawdopodobniej problem wynika ze strony PayU.
Zakup na allegro lokalnie, pierwsza próba to "Płatność w trakcie" przez długi czas i "Płatność niedokończona", a ostatecznie "nieopłacone".
Z konta bankowego jednak zeszło mi 525zł (mam potwierdzenia transakcji).
Druga próba (tak też zatytułowałem przelew) powiodła się, choć też były jakieś problemy, bo przy przechodzeniu przez stronę PayU pojawił się na chwilę jakiś "Internal Server Error"), ale nagle dostałem powiadomienie od allegro, że płatność zakończona.
Jak mogę odzyskać jeden z tych przelewów? Pisać do PayU? Czy może sprzedawca otrzyma dwukrotność kwoty i mam liczyć na jego uczciwość?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@WrednyPL Sprzedający otrzyma tylko jedną płatność.

Ta nieudana płatność wróci sama w ciągu kilku dni na konto - jeśli jednak tak się nie stanie to napisz przez formularz kontaktowy, załącz potwierdzenie płatności i poproś o sprawdzenie.

oznacz moderatorów