Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Potwierdzenie to musi być od Allegro, jest mail?
@38860 czy chodzi o zamówienie nr 81166871-13d3-11ed-9d53-615b7848d793? Widzę, że sprzedający zwrócił wpłatę 8 sierpnia 2022 roku. Zwrot płatności przelewem tradycyjnym powinien zostać przekazany na rachunek bankowy, z którego była wpłata. W przypadku braku danych lub zwrotu płatności z placówki PayU powinno skontaktować się z Tobą mailowo z prośbą o podanie danych do zwrotu płatności.
Sprawdź proszę konto, z którego wykonałaś przelew oraz czy nie masz wiadomości od PayU w tej sprawie.
Niestety sprawdziłam kolejny raz pocztę i żadnego formularza do wypełnienia od payU nie dostałam.
Tak za każdym razem wszystko sprawdzam i nic nie dostałam . To jest jawne oszustwo tyle czekać to już przesada.
Może chodzi o wysokość kwoty. W moim przypadku PayU nie przeleje mi środków jeśli nie przekracza 20 zł. Na przykład kwota 19 zł będzie wisieć na payU do czasu przekroczenia 20 zł lub gdy ręcznie polecę przelew.
U Ciebie może to być wyższa kwota w ustawieniach PayU.
@38860 Czy otrzymałaś wczoraj wiadomość mailową od nas, w okolicach godz. 10:30? Nasz pracownik przesłał Ci w niej potwierdzenie nadania zwrotu i wyjaśnił, że Jeśli pieniądze nie zaksięgowały się na Twoim koncie musisz skontaktować się bezpośrednio z bankiem, aby wyjaśnić tę sytuację.
Tak dostałam wiadomość mailową i teraz się dopatrzyłam ze numer rachunku odbiorcy to jest nie mój. I co w takiej sytuacji ? Pieniądze zostały przelane do kogoś innego.
Dzięki za pomoc. Pieniądze już zostały wypłacone.
Nie wiem dlaczego sprzedający zawierają umowy płatności z takimi złodziejami. To nie pierwszy raz kiedy straciłam pieniądze przez taką płatność. Nigdy więcej nie będę płaciła przez pay.
@ola19488 Masz na myśli PayU czy Allegro Pay?
Jak konkretnie straciłaś pieniądze?