Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Za zakupy na Allegro płacę przelewem tradycyjnym.
1 sprawa. kupując latarkę czołową dostałam informację, że jej nie ma i poprosiłam o zwrot gotówki na dane konto, które podałam. Pan wysłał na konto z którego było płacone.. a płacone bylo tradycyjnie to gdzie zostały przesłane te pieniądze.
2 sprawa. Przelew został wykonany. Sprzedający nie otrzymał wplywu więc anulował zamówienie. Gdzie są pieniądze? Kiedy i gdzie dostanę zwrot?
Nie mam nic na Allegro finanse. Nikt się ze mną nie kontaktował w sprawie zwrotu.
Proszę o pomoc 🙂
Jeżeli przelew tradycyjny nie dotrze to powinien wrócić tam skąd go nadałeś np: poczta więc udaj się tam i zapytaj.
@Client:57549633 Cześć 🙂 Istnieją dwie możliwości w przypadku płatności przelewem tradycyjnym - albo przelew został zlecony na konto poczty (i stamtąd odbierzesz płatność) albo otrzymałeś mejla od Operatora z prośbą o podanie danych do zwrotu.
Jeśli zleciłeś przelew tradycyjny na poczcie, to Operator zleca zwrot środków do placówki pocztowej, jeśli przy odbiorze takiej płatności otrzymuje od banku dane, z jakich została zrobiona płatność. W przypadku braku takich danych, PayU wysyła formularz z prośbą o podanie danych do zwrotu.
Prześlij nam proszę potwierdzenie obu płatności przez ten formularz i wyjaśnimy tę sytuację.
kolejne 2 powody by wyłączyć opcję przelewu tradycyjnego 🙂
Ja też jestem tego zdania ale mamie tak łatwiej i co ja poradzę 🙂