anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odzyskać pieniądze za towar który zwróciłam

Client9584065
#1 Nowicjusz#

Witam,

Poproszę o rady gdyż jestem początkującym użytkownikiem na allegro i nie znam wszystkich sposobów.

Opiszę całą sytuację. Zakupiłam zegarek od sprzedawcy w dniu 24 sierpnia 2022. Po czym po otrzymaniu towaru okazało się, że pomyliłam się przy zamówieniu i zamówiłam model Polar Pacer, zamiast modelu Polar Pacer Pro. Model ten niestety mi nie odpowiadał w związku z czym zgłosiłam zwrot nierozpakowywanego towaru poprzez formularz na allegro, który wypełniłam na stronie w dniu otrzymania przesyłki czyli 28 sierpnia 2022. Następnie nadałam przesyłkę zwrotną poprzez otrzymany kod zwrotu w dniu 29 sierpnia 2022. Na stronie sprawdziłam, że przesyłka ta została dostarczona do sprzedawcy w dniu 31 sierpnia 2022. Po czym sprzedawca zadzwonił do mnie informując mnie, że nie może dokonać zwrotu pieniędzy dopóki nie wypełnię formularza i wyślę z jakimś podpisem kwalifikowanym lub skanem dowodu osobistego (przepraszam ale niestety nie znam się na tym gdybym coś pokręciła z nazwami). Jako, że nie miałam pojęcia jak to się robi. Zapytałam obsługę allegro o tą kwestię i otrzymałam informację, żebym nie udostępniała żadnych danych i, że kupujący otrzymał wszystkie informację poprzez wypełniony formularz zwrotu na stronie i że wyślą do niego jakieś ostrzeżenie. Następnie czekałam cierpliwie, aż otrzymam zwrot pieniędzy. Niestety po prawie dwóch miesiącach zwrotu nadal nie otrzymałam i napisałam znowu do obsługi allegro. W dniu 2 listopada otrzymałam od nich odpowiedź, że poprowadzą jakąś dyskusje w moim imieniu. Znów czekałam cierpliwie ponad miesiąc na odpowiedź, przez ten czas napisałam kilka maili z zapytaniem i za każdym razem otrzymywałam tylko odpowiedź, że allegro wysyła upomnienie dla sprzedawcy w tej sprawie. I tak dzieje się do teraz.