Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam W połowie Pazdziernika zakupiłem odkurzacz sprzatajacy Xiaomi w Oficjalnym Sklepie Allegro po kilku dniach urzytkowania okazało sie ze sprzet jest wadliwy gdyrz co kilkanascie minut odkurzacz zatrzymuje sie i informuje ze lewe koło jest zablokowane i tak cały czas, odkurzacz został wysłany do sprzedawcy ktory stwierdził ze nie ma takiej usterki wiec odesłal go z powrotem do kupujacego gdzie zaraz po uruchomieniu dosłownie 15 min i dokładnie ten sam bład sprzedawca otrzymał zrzuty ekranu z aplikacji wraz z błedem jaki generuje odkurzacz i kazał odesłac go raz jeszcze I sprawa wyglada tak iz od dwoch tygodni słysze tylko "bardzo prosze o wiecej czasu , prosimy o pozostanie z nami w kontakcie " itd zaznaczam iz produkt reklamowany został zakupiony w Oficjalnym sklepie Allegro.
Dyskusja trwa od dwoch tygodni ale zarowno od sklepu jak i od allegro nie ma zadnej informacji co dalej,
nie mam zielonego pojecia co robic gdyrz nigdy wczesniej nie spodkałem sie z takim przypadkiem gdzie sprzedajacy unika jakiej kolwiek pomocy w dyskusji codziennie otrzymuje wiadomosc od innego pracownika ze prosza o wiecej czasu ze musze sie uzbroic w cierpliwosc ze robia co moga by rozwiazac moj problem tylko ze dla mnie to juz jest przesada bo zapłacilem za sprawny sprzet ktory jak narazie wiecej czasu jest w jakims serwisi niz u mnie w mieszkaniu i chce go urzywac a nie czekac na bezsensowne wiadomosci ktore nic nie rozwiazuja
Bardzo prosze o pomoc co powinienem zrobic w takiej sytuacji, jakie mam prawo czy moge zrezygnowac z tego sprzetu i otrzymac zwrot pieniedzy lub ewentualnie zadac od sprzedawcy nowego sprzetu??
Prosze o jakies rady jak moge to rozwiazac lub z kim sie mam kontaktowac w tej sprawie Zaznaczam Iz juz nigdy wiecej nie kupie nic z Oficjalnego sklepu Allegro Oszusci, a wydawało by sie ze bezpieczniej trafic nie mozna Pozdrawiam
Witam a co w wypadku jesli moja dyskusja jest otwarta juz dwa tygodnie i od sprzedawcy (Oficjalny sklep Allegro) ciagle tylko słysze powtarzajace sie " bardzo prosze o wiecej czasu , prosimy o pozostanie z nami w kontakcie " itd zaznaczam iz produkt reklamowany został zakupiony w Oficjalnym sklepie Allegro Kiedy to po zakupie mowa o odkurzaczu sprzatajacym okazało sie iz jest wadliwy bo po czasie kilkudziesieciu minut sprzatania zatrzymuje sie z wiadomoscia iz kolo jest zablokowane i tak cały czas, odkurzacz został wysłany do sprzedawcy kjtory stwierdził ze nie ma takiej usterki wiec odesłal go z powrotem do kupujacego gdzie zaraz po uruchomieniu dosłownie 15 min i dokładnie ten sam bład sprzedawca otrzymał zrzuty ekranu z aplikacji wraz z błedem jaki generuje odkurzacz i kazał odesłac go raz jeszcze i tak juz czekam na wiadomosc ponad dwa tygodnie Allegro nie reaguje na to co sie dzieje w dyskusji oraz obawiam sie ze nie chca pomoc z tego wzgledu iz jest to ich oficjalny sklep. Szczerze to juz nie mam pojecia co mam zrobic codziennie otrzymuje wiadomosc ze mam sie uzbroic w cierpliwosc ale ilez mozna?? Bardzo prosze o jakies rady jak moge to rozwiazac lub z kim sie mam kontaktowac w tej sprawie Zaznaczam Iz juz nigdy wiecej nie kupie nic z Oficjalnego sklepu Allegro Oszusci, a wydawało by sie ze bezpieczniej trafic nie mozna
Pozdrawiam
@xVxOLKAxVx Cześć! Przykro mi, że taka sytuacja ma miejsce. Oczywiście jak najszybciej skontaktuję się z odpowiednim zespołem i poproszę o wsparcie dla Ciebie w dyskusji.
Szczerze to watpie w jakakolwiek pomoc ze strony Allegro po tym co mnie spotkało okazuje sie ze macie ogromna przewage nad innymi sprzedajacymi bo to wasza platforma i mozecie robic co sie podoba zarowno z kupujacym jak i sprzedajacym nie bedacym oficjalnym sklepem.
Oczywiście że masz prawo żądać nowego sprzętu albo zwrotu po drugiej reklamcji, oficjalny sklep Allegro niestety nie respektuje czasu zgodnie z prawem, ja bym codziennie ich bombardował pytaniami, wiele jest tu przykładów jak po zakupie od oficjalnego sklepu allegro kupujący mają problemy. Na przyszłość>omija sklep Allegro jak najdalej.
Dziekuje za rade oczywiscie juz tam nigdy nic nie kupie i przekaze komu tylko moge by omijali ich z daleka
A jak moge egzekfowac zwrot kosztow lub zamiane na nowy jesli oni nie przyjmuja tego do wiadomosci i mam czekac cierpliwie na ich decyzje ?? Moze ktos doradzic??
Pozdrawiam
Możesz skontaktować się z miejskim rzecznikiem konsumenta, jak minął czas rozpatrzenia reklamacji.
@xVxOLKAxVx nie ustosunkowali się w ciągu 14 dni do wniesionej reklamacji? Z automatu masz ją uznaną. Napisz, że oczekujesz spełnienia tego, co żądałaś we wniesionej reklamacji z powodu upływu terminu na odpowiedź.
I nie zapomnij domagać się zwrotu kosztów za OBIE przesyłki reklamacyjne. Gdyż za pierwszym razem Cię okłamano w kwestii usterki.
@LEW433 rzecznik praw konsumenta ich szybciutko naprostuje.
Na kpinę tylko zakrawa fakt, pouczania przez to żałosne towarzystwo innych sprzedawców w kwestii jakości obsługi kupujących.
Smutne to jest i źle wpływa na całość.😞
Nigdy wczesniej nie miałem najmniejszego problemu z zakupami na allegro od innych sprzedajacych czy to chodzi o zwrot czy gwarancje do tego momentu zaznaczam iz to był moj pierwszy przypadek kiedy zrobiłem zakupy w Oficjalnym sklepie Allegro Ale juz wiem ze ostatni.
a od ktorego momentu biora pod uwage te dwa tygodnie ?? od momentu zgłoszenia czy moze od momentu kiedy dotrze przesyłka czy jeszcze maja swoje widzimisie??
14dni od momentu zgłoszenia reklamacji, najlepiej z tytułu rękojmi za którą odpowiada sprzedajacy, ale nie gwarancyjnej (odpowiada gwarant) bo tam są inne terminy!
Dokładnie tak zrobiłem ze nie chce korzystac z gwarancji serwisowej tylko od sprzedajacego problem był ponownie zgłoszony 30stego listopada wiec juz pora działac jutro ide do rzecznika zgłosic sprawe co i jak bo ze sprzedajacym sie nie dogadam ja pisze ze chce zwrot kasy lub nowy sprzet a ten ze prosi o cierpliwosc i ze mam czekac Kpina dziekuje wszystkim za pomoc
@xVxOLKAxVx czas jest liczony od dnia zgłoszenia reklamacji. Tego się trzymaj i nie gódź się na żadne kompromisy. Jeśli np. było wniesione żądanie wymiany na nowy, to odmów przyjęcia naprawianego odkurzacza. Po minięciu 14 dni na odpowiedź muszą postąpić zgodnie z żądaniem we wniesionej reklamacji, nie mogą już zmienić sposobu załatwienia reklamacji na inny.
Dziekuje za pomoc wszystko jasne
Jeszcze jedno pytanie mam odnosnie problemu z oficjalnym sklepem allegro czy powinienem zakonczyc dyskusje i oznaczyc jako nierozwiazana ?? oto ostatnia wiadomosc od nich 23.12
Allegro 23 grudnia 2022 08:47 @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
od tamtej pory nic nie wiadomo juz im napisałem ze chce zwrot kasy
Niestety nie mogłem tego jeszcze zgłosic u Rzecznika spraw konsumentow gdyz jest na L4 do nowego roku
Prosze o rade czy zakonczyc dyskusje i oznaczyc jako nie rozwiazana ??
Dziekuje
Jak nie masz rozwiązania to odznacz jako nierozwiązaną, uważasz bo po 30dniach dyskusji Allegro samo odznacza jako rozwiązaną!
Dziekuje za odpowiedz tak zrobie bo własnie jutro mija 30 dni a nie wiedziałem o tym
Pozdrawiam