anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jak odzyskać pieniądze

gracjasz12
#7 Wielbiciel#

Witam na początku stycznia zamówiłem i opłaciłem zakup gdzie po paru godzinach dostałem wiadomość od firmy, że tego towaru nie maja i nie będą mieli w najbliższym czasie więc napisałem aby napisali mi co maja w tej kwocie innego, odpisali aczkolwiek nic mi nie pasowało z tego więc poprosiłem o zwrot pieniędzy. Towar zamówiłem na początku stycznia i do dzisiaj nie otrzymałem zwrotu gotówki.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@gracjasz12 Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy Twój wpis. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

gracjasz12
#7 Wielbiciel#

Numer zamówienia

71852090-ccbd-11ef-a545-a7ee3ebd2b45
oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@gracjasz12 dziękuję, poprosiłam o kontakt ze sprzedawcą w sprawie tego zamówienia. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

gracjasz12
#7 Wielbiciel#

Dziękuje bardzo 🙂 miłego wieczoru

oznacz moderatorów

gracjasz12
#7 Wielbiciel#

Witam czy już coś wiadomo sprzedawca się odzywał do Pani. 

pozdrawiam

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@gracjasz12 sprzedający powinien dokonać zwrotu środków za zamówienie. Wróć do nas z informacją, czy środki w najbliższych dniach wrócą na Twoje konto. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

gracjasz12
#7 Wielbiciel#

Witam w dalszym ciągu nie dostałem zwrotu pieniędzy.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@gracjasz12 Jeśli sprzedający do tej pory nie zwrócił pieniędzy za zamówienie, załóż dyskusję. 

W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów