Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam na początku stycznia zamówiłem i opłaciłem zakup gdzie po paru godzinach dostałem wiadomość od firmy, że tego towaru nie maja i nie będą mieli w najbliższym czasie więc napisałem aby napisali mi co maja w tej kwocie innego, odpisali aczkolwiek nic mi nie pasowało z tego więc poprosiłem o zwrot pieniędzy. Towar zamówiłem na początku stycznia i do dzisiaj nie otrzymałem zwrotu gotówki.
@gracjasz12 Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy Twój wpis. 😊
Numer zamówienia
@gracjasz12 dziękuję, poprosiłam o kontakt ze sprzedawcą w sprawie tego zamówienia. 😊
Dziękuje bardzo 🙂 miłego wieczoru
Witam czy już coś wiadomo sprzedawca się odzywał do Pani.
pozdrawiam
@gracjasz12 sprzedający powinien dokonać zwrotu środków za zamówienie. Wróć do nas z informacją, czy środki w najbliższych dniach wrócą na Twoje konto.
Witam w dalszym ciągu nie dostałem zwrotu pieniędzy.
@gracjasz12 Jeśli sprzedający do tej pory nie zwrócił pieniędzy za zamówienie, załóż dyskusję.
W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź