anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odzyskać pieniądze

Client:102490317
#7 Wielbiciel#

Zakupiłam płaszcz nr oferty...7272804646 na kwotę 230 złotych..nr przesyłki..idT Xx248177010 3A.. wpłaciłam na nr.konta bankowe nr..191240656034960124481770103...moje nazwisko Teresa [edycja]...przelew zrobiłam tradycyjny..w dniu..24 stycznia.2022 roku...jak się okazało to prawdopodobnie nie był numer konta bankowego osoby sprzedającej..tj [edycja]...0soba sprzedająca twierdzila ze to nie jej konto bankowe.....i nie otrzymałam zakupionego towaru... piszę 12 raz na konto Allegro bez skutku... proszę o pomoc i wsparcie...

 

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:102490317 skąd dostałaś ten numer konta? Gdzie dokonywałaś wpłaty?  Kupiłeś poprzez poprze kut teraz?

Nie podawaj tuba forum ani ani na żadnym innym danych osobowych bo możesz stać się ofiara ataków internetowych. 

Pomożecie

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Taki przelew idzie dłużej, udaj się tam gdzie zrobiłaś przelew i dowiedz się gdzie poszły środki, jeżeli wydrukowałaś z Allegro i nie zrobiłaś błędu to nie ma możliwości żeby poszło źle, zapytajmy: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Client:102490317
#7 Wielbiciel#

witam serdecznie...bez przesady.90 dni idzie przekaz..pocztowy? chyba przez wszystkie banki świata...konto bankowe zostało podane przez Allegro..i błąd jest ze strony Allegro... później dokonania transakcji kupna na stronie internetowej zakupu wystąpił błąd techniczny..przeslalam  na e-mela.kontakt Allegro.. kopię wpłaty..to uyz trwa 3 miesiąc.. piszę poraz juz 14..raz..i błagam o pozytywne załatwienie sprawy.. pozdrawiam z poważaniem Teresa Trzybinska....chce  korzystacz zakupow dalszych na Allegro..ale..obawiam się że znów taka nastąpi sytuacja....

 

 

 

 

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:102490317 Cześć. Płaszcz zakupiłaś na innym koncie, ale płatność ma status "nieudana".

Sprawdź dokładnie swoją skrzynkę mejlową (adres przypisany do konta, z którego dokonałaś zakupu), być może operator płatności kontaktował się już z Tobą w tej sprawie. Jeśli nie, to prześlij nam potwierdzenie przelewu przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f&subjectId=dd1481bc-6... 

Żeby przyspieszyć weryfikację, sprawa dotyczy numeru zamówienia: a1d078c0-7d07-11ec-ad7d-51734cb02b67. 

oznacz moderatorów

Client:102490317
#7 Wielbiciel#

Przesłałam kopię wpłaty na kotakt allegro..Z meila [edycja].. nazwisko Teresa [edycja]..nie mam tu obcji wyslania kopi kopi zakupu wpłaty.. proszę o sprawdzenie...pro proi szybkie rozwiązanie sprawy dziękuję pięknie z poważaniem Teresa [edycja]

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:102490317 Proszę Cię o cierpliwość. Wkrótce otrzymasz odpowiedź mailową.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:102490317
#7 Wielbiciel#

Dokonałam wpłaty na konto bankowe przez Allegro podane..i wpłaciłam przelewem tradycyjnym pieniądze..w sklepie Żabka..

 

 

oznacz moderatorów