Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Czy ktoś miał podobną sytuację? Otrzymałem produkt niezgodny z opisem, marką, kompletnie nie wart ceny jaką zapłaciłem (170 zł wraz z przesyłką z Chin). Allegro zablokowało użytkownika i rozpoczęło z nim dyskusję, która trwa już miesiąc i nic z niej nie wynika. Użytkownik, który mnie oszukał nie podaje adresu do zwrotu. Zgłosiłem wniosek o zwrot kosztów przez Allegro, natomiast Allegro ciągle powołuje się na konieczność zwrotu do sprzedawcy, przesyła mu upomnienie i tak bez końca. Po jakim czasie Allegro powinno zwrócić mi pieniądze?
Z góry dziękuje za odpowiedzi.
@Client:99097096 przepraszam za tę sytuację po naszej stronie. Zaakceptowaliśmy już Twój wniosek do Allegro Protect, więc zgodnie z informacją, którą dostałeś w dyskusji, pieniądze zwrócą na Twoje konto w przeciągu 3-7 dni roboczych. Informacje od nas w tej kwestii otrzymałeś także w wiadomości mailowej.