Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zrobilam płatność w PAYu,po czym dostałam maila ze sklepu sprzedającego ze musze dokończyć płatność, więc jeszcze raz zrobilam. Niestety z konta ściągnęło mi płatność 2x. Sprzedający otrzymał tylko jedna płatność, ta drugą
Czy jest możliwość odzyskania pieniędzy z pierwszej płatności? @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Mija 5 dzień zwrotu nie ma,straciłam już nadzieje
A jak to ze sklepu mail? wszystko masz i widzisz w zakładce "Moje zakupy".https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
W zakładce widać że opłacone raz to jest kwota z drugiego przelewu. Tak mail ze sklepu dostałam,nie wiem jak to działa być może to jakoś połączone jest, mija 5 dzień i zwrotu nie ma
Nr zamówienia
d866adc0-b783-11ed-9e97-9986c6af425b
screny
@zychul27 Dziękuję, to zamówienie jest poprawnie opłacone w naszym systemie, więc abyśmy mogli wyjaśnić tę sytuację z operatorem prześlij proszę do nas zgłoszenie przez ten formularz kontaktowy. Opisz dokładnie na czym polega problem oraz do zgłoszenia dołącz proszę potwierdzenia przelewów (wygenerowane z systemu bankowego, nie zrzuty ekranu). Nasz zespół na pewno pomoże rozwiązać Twój problem 🙂