Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Bardzo bym prosiła o przywrócenie anulowanych rzeczy z dnia 15.07 płatność została przezemnie przerwana gdyż chciałam zapłacić inaczej.Bardzo bym prosiła rozwniez o rozdzielenie tych rzeczy by nie były razem w koszyku tylko oddzielnie gdy chciałam jedną rzecz kupić w innym terminie
@Client:65076202 Jeśli płatność za Twoje zamówienie ma już status"anulowana", możesz ponownie zlecić wpłatę. Wystarczy, że wejdziesz do zakładki Moje zakupy i skorzystasz z przycisku [ponów płatność] przy nieopłaconym zamówieniu. Niestety w przypadku licytacji nie ma możliwości rodzielenia płatności, dlatego musisz opłacić całe zamówienie za jednym razem.
Właśnie o to chodzi że nie mogę nawet ponowić płatności nie mam tego . I co teraz zamówienie przepadnie ? Wyskakuje mi że nie mogę już tego kupić
@Client:65076202 Niestety, nie ma możliwości cofnięcia anulowania samego zamówienia.
@_HolaOla_ mogę prosić o przywrócenie moich dwóch ostatnich zakupów? Z góry dziękuję
@kacperk2001 Przywrócone 🙂