Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Bliska mi osoba zakupiła na Allegro przedmiot bez rejestracji. Niestety, kupujący nie wywiązał się z deklarowanego czasu wysyłki i od kilku dni milczy, nie odpowiadając ani na maile, ani na wiadomości na Allegro. Telefon nie jest podany.
W jaki sposób możemy utworzyć spór o zwrot pieniędzy, jeśli kupujący nie ma konta? W programie ochrony kupujących przekierowuje od razu do logowania. Konto można co prawda założyć, ale co z tego, skoro problem dotyczy zakupu robionego bez rejestracji? Z tego samego powodu nie możemy utworzyć też sporu.
@amira7185 taki minus zakupów bez konta, wszystko zgodnie z regulaminem 😞
Ale napisz do allegro może coś podziałają w tej sprawie 🙂
@kostas11 w sensie ze swojego konta? To do mnie miała przyjść paczka, więc w sumie moze to mieć sens. 🙂
@amira7185 najlepiej żeby to pisała osoba kupująca Ty nie jesteś stroną transakcji
Napiszcie tu
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a
a potem tu
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158
@amira7185 Tak, jak pisze @kostas11 , osoba, która kupiła powinna się z niami w tej sprawie skontaktować bezpośrednio. Postaramy się pomóc.