Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam przedmiot od pewnego sprzedającego. Przy płatności wystąpił problem z przetworzeniem więc anulowałam zamówienie, po czym zorientowałam się, że zeszły mi pieniądze z konta. Otrzymałam mail, że płatność została odebrana od sprzedającego, z kolei sprzedający twierdzi, że jej nie otrzymał. Jak mam odzyskać pieniądze ?
Po anulowaniu sprzedający nie otrzymuje środków, powinny wrócić do ciebie w 3dni.
Client:63369659 od sprzedawcy nie otrzymasz bo i on od Ciebie nie dostał środków . Kwota automatycznie wróci w 3 dni robocze . Na wszelki wypadek sprawdź status płatności tu -https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione jeśli jest inna niż ,, opłacone ,, będzie jak napisałem powyżej .
@Client:63369659 Cześć. Sprzedający zlecił zwrot środków do anulowanego zamówienia 26 listopada. Do końca jutrzejszego dnia płatność powinna zaksięgować się na Twoim koncie.
Do tej pory zwrot nie dotarł...
@Client:63369659 Czy na pewno chodzi o zamówienie nr bd042ed4-4e9e-11ec-842e-ebb390013f91? Do niego zwrot został poprawnie zlecony, o czym pisała @ko_alka. Widzę jednak, że zamówiłeś te same przedmioty również w zamówieniu nr 3abe7654-4e9f-11ec-95c2-65acee219a4a. Tutaj płatność jest nieudana, więc sprzedający faktycznie nie otrzymał środków.
No to teraz wiemy że my nic nie wiemy, a może kupujący nie wie.🤔
To jak mam odzyskać pieniądze ?
@Client:63369659 Masz 3 identyczne zamówienia od tego samego sprzedającego:
O którym zamówieniu mówisz? Odkryłam je wszystkie na Twoim koncie, więc możesz je odnaleźć w zakładce Kupione.
Nr zamówienia
e1570b11-46d1-11ec-a75e-391a330edc5e
Nr płatności
e1c07b41-46d1-11ec-9cf4-37cd7b737fec
@Client:63369659 Jeśli nie możesz dojść do porozumienia ze Sprzedającym rozpocznij z nim proszę dysuksję. Zrobisz to w zakładce Moje zakupy, gdzie przy anulowanym zamówieniu e1570b11-46d1-11ec-a75e-391a330edc5e klikniesz w to pole:
Sprzedający będzie miał 24 godziny aby odnieść się do Twojej wiadomości (nie licząc weekendów), a jeśli tego nie zrobi, będziesz mogła poprosić naszego pracownika o pomoc.
Jednak nie było anulowania jak sprzedający zlecił zwrot środków, także sprzedający minął się z prawda że nie otrzymał środków, możesz wystawić w takim przypadku komentarz, odpowiedni.😁
A po co zawierać 3 umowy na to samo? - dlaczego Allegro na to pozwala? nie dziwota, ze biedny sprzedający się pogubił. Wooow.
Współczuje sprzedawcom takich klientów jak Ty, zamiast się dogadać zawsze wystawiasz negatywa?
my mamy coraz więcej takich kupujących
po części nie jest ich wina tylko bałaganu na allegro
po nieudanej płatności wraca się do okna z zakupem, gdzie nie ma opcji ponów płatność
a jest opcja kup jeszcze raz (po kiego allegro ją tam wstawiło)
więc kupujący wciskają ją i kupują dalej
rekordziści potrafią tak kupić po kilka przedmiotów
najlepsze jest, że potem allegro wysyła do nich maile w sprawie tego zakupu
z tak głupawymi tekstami, że taki kupujący gubi się kompletnie
kompletnie nie rozumiem działań serwisu, zamiast zablokować możliwość ponownego zakupu do czasu zaksięgowania wpłaty
pozwalają na takie numery
Dokładnie tak było..
Nie wystawiłam jakiekolwiek opinii.. Jestem tu już po próbie porozumienia się ze sprzedającym..