anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak otrzymać zwrot od sprzedającego skoro twierdzi, że nie otrzymał przelewu ?

Client:63369659
#7 Wielbiciel#

Zamówiłam przedmiot od pewnego sprzedającego. Przy płatności wystąpił problem z przetworzeniem więc anulowałam zamówienie, po czym zorientowałam się, że zeszły mi pieniądze z konta. Otrzymałam mail, że płatność została odebrana od sprzedającego, z kolei sprzedający twierdzi, że jej nie otrzymał. Jak mam odzyskać pieniądze ?

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

LEW433
#21 Demiurg#

Po anulowaniu sprzedający nie otrzymuje środków, powinny wrócić do ciebie w 3dni.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:63369659 od sprzedawcy nie otrzymasz bo i on od Ciebie nie dostał środków . Kwota automatycznie wróci w 3 dni robocze . Na wszelki wypadek sprawdź status płatności tu -https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione jeśli jest inna niż ,, opłacone ,, będzie jak napisałem powyżej .

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderator
Moderator

@Client:63369659 Cześć. Sprzedający zlecił zwrot środków do anulowanego zamówienia 26 listopada. Do końca jutrzejszego dnia płatność powinna zaksięgować się na Twoim koncie. 

Ola
Moderator
oznacz moderatorów

Client:63369659
#7 Wielbiciel#

Do tej pory zwrot nie dotarł...

oznacz moderatorów

nat_not
Moderator
Moderator

@Client:63369659 Czy na pewno chodzi o zamówienie nr bd042ed4-4e9e-11ec-842e-ebb390013f91? Do niego zwrot został poprawnie zlecony, o czym pisała @ko_alka. Widzę jednak, że zamówiłeś te same przedmioty również w zamówieniu nr 3abe7654-4e9f-11ec-95c2-65acee219a4a. Tutaj płatność jest nieudana, więc sprzedający faktycznie nie otrzymał środków.

   Natalia
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

No to teraz wiemy że my nic nie wiemy, a może kupujący nie wie.🤔

oznacz moderatorów

Client:63369659
#7 Wielbiciel#

To jak mam odzyskać pieniądze ?

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderator
Moderator

@Client:63369659 Masz 3 identyczne zamówienia od tego samego sprzedającego: 

  • bd042ed4-4e9e-11ec-842e-ebb390013f91 (zamówienie anulowane i sprzedający zlecił zwrot na Twoje konto)
  • 3abe7654-4e9f-11ec-95c2-65acee219a4a (płatność nieudana - jeśli została pobrana z konta, powinna wrócić automatycznie)
  • 96ba22a4-4eb9-11ec-a907-49d9d7d51aec (płatność zakończona poprawnie, sprzedający otrzymał pieniądze)

O którym zamówieniu mówisz? Odkryłam je wszystkie na Twoim koncie, więc możesz je odnaleźć w zakładce Kupione

Ola
Moderator
oznacz moderatorów

Client:63369659
#7 Wielbiciel#

Nr zamówienia

e1570b11-46d1-11ec-a75e-391a330edc5e

Nr płatności

e1c07b41-46d1-11ec-9cf4-37cd7b737fec

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderator
Moderator

@Client:63369659 Jeśli nie możesz dojść do porozumienia ze Sprzedającym rozpocznij z nim proszę dysuksję. Zrobisz to w zakładce Moje zakupy, gdzie przy anulowanym zamówieniu e1570b11-46d1-11ec-a75e-391a330edc5e klikniesz w to pole: 

_HolaOla__0-1638628686168.png

Sprzedający będzie miał 24 godziny aby odnieść się do Twojej wiadomości (nie licząc weekendów), a jeśli tego nie zrobi, będziesz mogła poprosić naszego pracownika o pomoc. 

 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jednak nie było anulowania jak sprzedający zlecił zwrot środków, także sprzedający minął się z prawda że nie otrzymał środków, możesz wystawić w takim przypadku komentarz, odpowiedni.😁

oznacz moderatorów

Halfrunt
#12 Orędownik#

A po co zawierać 3 umowy na to samo? - dlaczego Allegro na to pozwala? nie dziwota, ze biedny sprzedający się pogubił. Wooow.

oznacz moderatorów

103428973
#1 Nowicjusz#

Współczuje sprzedawcom takich klientów jak Ty, zamiast się dogadać zawsze wystawiasz negatywa? 

oznacz moderatorów

RED
#18 Luminarz#

my mamy coraz więcej takich kupujących

po części nie jest ich wina tylko bałaganu na allegro

po nieudanej płatności wraca się do okna z zakupem, gdzie nie ma opcji ponów płatność

a jest opcja kup jeszcze raz (po kiego allegro ją tam wstawiło)

więc kupujący wciskają ją i kupują dalej

rekordziści potrafią tak kupić po kilka przedmiotów

najlepsze jest, że potem allegro wysyła do nich maile w sprawie tego zakupu

z tak głupawymi tekstami, że taki kupujący gubi się kompletnie

 

kompletnie nie rozumiem działań serwisu, zamiast zablokować możliwość ponownego zakupu do czasu zaksięgowania wpłaty

pozwalają na takie numery

 

oznacz moderatorów

Client:63369659
#7 Wielbiciel#

Dokładnie tak było.. 

oznacz moderatorów

Client:63369659
#7 Wielbiciel#

Nie wystawiłam jakiekolwiek opinii.. Jestem tu już po próbie porozumienia się ze sprzedającym.. 

oznacz moderatorów